Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

تاج‌زاده: رأي بالاي مردم با فلسفه وجودي اقتدارگرايان به هيچ عنوان سازگاري ندارد، رويداد

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: عدم شركت و پشتيباني از اصلاح طلبان به معني تقديم كردن حكومت به اقتدارگرايان است.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيد مصطفي تاج زاده طي سفر به گيلان در گفت‌‏وگو با نمايندگان رسانه‌‏ها و مطبوعات مواضع خود و آْن دسته از اصلاح طلباني را كه از نامزدي دكتر معين حمايت مي‌‏كنند را، بيان كرد.

وي گفت: شرايط جديد به وجود آمده در كشور فاز جديدي از مناسبات و حركات است كه توسط نيروهاي مختلف عمل كننده در جامعه در حال اجرا است و قطعاً در اين شرايط، بايد با جامع‌‏نگري و اشراف كامل عمل كرد.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت، افزود: اقتدارگرايان بر عكس شعارهايي كه مي‌‏دهند به هيچ عنوان خواستار مشاركت گسترده و عمومي مردم نيستند، چون بر اين امر اشراف كامل دارند كه در صورت مشاركت بالاي مردم بازنده انتخابات خواهند بود. به همين دليل در بحث مشاركت حداكثري مردم شعاري برخورد مي‌‏كنند. تأكيد مي‌‏كنم رأي بالاي مردم با فلسفه وجودي اقتدارگرايان به هيچ عنوان سازگاري ندارد.

تاج زاده با اشاره به آراي خاموش، گفت: آراي خاموش در نتيجه نهايي انتخابات نقش تعيين كننده‌‏اي خواهد داشت كه برآورد مي‌‏شود، چيزي حدود 15 درصد است.

معاون سابق وزير كشور تأكيد كرد: اگر اين افراد و يا هر كس ديگري در انتخابات شركت نكنند، حكومت را تقديم اقتدارگرايان كرده‌‏اند و عدم شركت به معني خارج شدن از صحنه و از دست دادن فرصت‌‏هاست. قطعاً اگر نيروهاي طرفدار اصلاحات اين فرصت را از دست بدهند، شرايط را خود به خود تقديم جريان اقتدارگراي ايران و حاميان خارجي آنها خواهند كرد و به هيچ عنوان هم معلوم نيست كه چه سرنوشتي را براي كشور و مردم رقم خواهند زد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته اين فعال سياسي اگر اصلاح طلبان اجماع كنند، خيلي خوب است، ولي اگر هم اجماع نكنند، سكته نخواهند كرد.
تاج زاده تصريح كرد: معتقدم انتخابات به دور دوم كشيده خواهد شد و اصلاح طلبان در آن دوره قطعاً به اجماع خواهند رسيد و پيروز انتخابات خواهند بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21793

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاج‌زاده: رأي بالاي مردم با فلسفه وجودي اقتدارگرايان به هيچ عنوان سازگاري ندارد، رويداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005