Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

احتمال انشعابي ديگر در جبهه اصولگرايان؛ رضايي: در صورت نظرسنجي 22 ارديبهشت از ميثاق چهار خارج مي شوم، هاتف

محسن رضايي گفت: در صورت نظر سنجي در 22ارديبهشت ماه از ميثاق چهار خارج مي شوم چون زمان نظر سنجي را قبول ندارم.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني هاتف محسن رضايي در همايش نخبگان و صاحب نظران اقتصادي کشور با بيان اين مطلب گفت: من زمان نظر سنجي را قبول ندارم و چنانچه در اين تاريخ نظر سنجي صورت گيرد با توجه به اين که ميثاق چهار را قبول دارم از آن خارج مي شوم و به صورت مستقل شرکت مي کنم.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه شوراي هماهنگي جزء اصولگرايان هستند و آنها نيز لاريجاني را به عنوان کانديداي خود معرفي کرده اند شايد ساير اصولگرايان اين تصميم را قبول نکنند با اين حال خود لاريجاني نيز اعلام کرده است که تابع نظر اصولگرايان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي زمان مناسب براي نظر سنجي را 5 تا 15 خرداد ماه دانست و گفت: بعد از ثبت نام و مشخص شدن آرايش انتخابات بهتر است نظر سنجي صورت بگيرد زيرا نظر سنجي هاي کنوني بر اساس آرايش غير واقعي است.

کانديداي احتمالي اصولگرايان در پايان حضور هاشمي را باعث تغيير آرايش انتخابات عنوان کرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21786

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احتمال انشعابي ديگر در جبهه اصولگرايان؛ رضايي: در صورت نظرسنجي 22 ارديبهشت از ميثاق چهار خارج مي شوم، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005