Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

دفاع الله کرم از کانديداتوري نظاميان: کانديداتوري حق نظاميان است، هاتف

کانديداهايي که از نيروهاي نظامي وانتظامي خارج شده و کانديداي رياست جمهوري هستند، در چارچوب قوانين نظام جمهوري اسلامي از حق طبيعي و قانوني براي نامزدي برخوردارند.

حزب‌الله مانند گذشته از هيچ مصداقي حمايت نمي‌کند و در اين راستا به نقد عملکرد گذشته گروههاي سياسي در انتخابات مي پردازد.

حسين الله کرم در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني "هاتف" در خصوص استراتژي انتخاباتي انصار حزب‌الله گفت: اين استراتژي در سه شکل ارائه مي شود که نقد عملکرد گذشته احزاب، سازمانها و نيروهاي سياسي موجود، بررسي اهداف، برنامه‌ها و راهبردهاي آينده احزاب و گروهها و نيز تحليل پيرامون در تزايد قرار دادن مرحله اول و دوم با هنجارهاي گرم اجتماعي است.

وي افزود: حزب‌الله مانند گذشته از هيچ مصداقي حمايت نمي‌کند و در اين راستا به نقد عملکرد گذشته گروههاي سياسي در انتخابات مي پردازد.

وي تصريح کرد: اين مراحل هر کدام در سه شهر مشهد، تبريز و تهران انجام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الله‌كرم در خصوص حضور نظاميان در عرصه انتخابات تصريح کرد: کانديداهايي که از نيروهاي نظامي وانتظامي خارج شده و کانديداي رياست جمهوري هستند، در چارچوب قوانين نظام جمهوري اسلامي از حق طبيعي و قانوني براي نامزدي برخوردارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21784

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفاع الله کرم از کانديداتوري نظاميان: کانديداتوري حق نظاميان است، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005