Click for Amazing Phone Card








جمعه 9 اردیبهشت 1384

ذوالنور: اگر حضور مردم در انتخابات جدي نباشد بايد از بعضي مواضعمان درباره‌ي فن‌آوري هسته‌يي عقب‌نشيني كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: سياسي


ذوالنور گفت: اگر حضور مردم در انتخابات جدي نباشد، بايد خساراتي را تحمل كنيم و از بعضي مواضع خودمان درباره‌ي فن‌آوري هسته‌يي عقب‌نشيني كنيم.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) حجت‌الاسلام ذوالنور، فرمانده تيپ 83 مستقل امام صادق (ع) در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مشهد اظهار داشت: آن‌چه مي‌تواند خواسته‌ي دشمن را از بين ببرد و او را ناكام بگذارد، مشاركت چشمگير مردم در انتخابات است.


وي با بيان اين‌كه ما چالش‌هاي فراواني در منطقه داريم و اين انتخابات واقعا سرنوشت‌ساز است، تاكيد كرد: ما چالش انرژي هسته‌يي را داريم كه از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است و اگر حضور مردم جدي نباشد، بايد از بعضي مواضع خودمان در فن‌آوري هسته‌يي عقب‌نشيني كنيم.


ذوالنور اضافه كرد: ما بايد از مواضع خودمان براي رسيدن به اين فن‌آوري عقب‌نشيني كنيم تا اروپايي‌ها راضي شوند و يا به دنبال آن برويم كه ممكن است پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل ارجاع شود كه آن‌جا شروع مشكلات ماست.


وي تاكيد كرد: ما در شوراي حكام زمينه‌ي تاخت و تاز و رايزني داريم. كشورهاي زيادي با ما همراه هستند و تقريبا از 35 عضو شوراي حكام حدود 17 كشور ما را همراهي مي‌كنند.


ذوالنور با بيان اين‌كه راهپيمايي‌ها هم حضور مردم را نشان مي‌دهد، گفت: اما هيچ چيز به اندازه‌ي انتخابات براي مشاركت مردم در حكومتداري اهميت ندارد و اگر ما انتخاباتي پرشور داشته باشيم، مي‌توانيم راهمان را بي‌دغدغه ادامه دهيم.


وي اظهار داشت: ما از لحاظ موقعيت ژئواستراتژيك شرايط مناسبي داريم، به طوري كه از 14 نقطه‌ي استراتژيك دنيا دو نقطه آن در اختيار ماست و به لحاظ تاثيرگذاري هيچ كشوري نمي‌تواند جايگاه ما را در دنيا داشته باشد.


ذوالنور تاكيد كرد: آمريكا به همين دلايل براي سرنگوني نظام جمهوري اسلامي لحظه‌شماري مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده تيپ مستقل 83 امام صادق (ع) با بيان اين‌كه دستيابي ايران به چرخه كامل سوخت هسته‌يي جهشي عظيم در كشور ايجاد خواهد كرد،‌ گفت: طبيعي است كه آمريكا نتواند اين رشد جهشي را تحمل كند و به هر بهانه‌اي بخواهد ما را از اين فن‌آوري علمي محروم كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21757

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ذوالنور: اگر حضور مردم در انتخابات جدي نباشد بايد از بعضي مواضعمان درباره‌ي فن‌آوري هسته‌يي عقب‌نشيني كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005