Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 8 اردیبهشت 1384

آقازاده‌اي براي تمام فصول، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: فرزند يكي از كانديداهاي احتمالي رياست‌جمهوري، با صرف هزينه‌هاي سنگين، تعداد زيادي از روزنامه‌ها، نشريات و رسانه‌ها را به خدمت خود گرفته است.
بنا بر اين گزارش، آقازاده مذكور كه هم در زمان قدرت اصولگرايان و هم در دوره پيروزي‌هاي اصلاح‌طلبان از فرصت‌هاي منحصر به فرد اقتصادي برخوردار بوده است، با حدود 10 روزنامه سراسري، تعداد زيادي از نشريات محلي و استاني و انبوهي از روزنامه‌نگاران، وارد مذاكرات مالي شده و در حال هماهنگ كردن حركت آنها در فضاي انتخابات است.
برخي شنيده‌ها نيز حاكي از مذاكرات آقازاده مذكور با تعدادي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي لوس‌آنجلسي است.
اخبار ديگري نيز حكايت از رايزني و ارتباط گسترده اين آقازاده با ده‌ها خبرنگار خارجي براي حضور در ايران و پوشش اخبار انتخاباتي دارد.
اين آقازاده كه روابط نزديكي با يكي از سران گروه تندروي متعلق به اصولگرايان دارد، قصد دارد از اين ارتباط در فضاي انتخاباتي استفاده كند.
در اين حال، يك منبع نزديك به اين كانديداي رياست‌جمهوري به خبرنگار «بازتاب» گفت: اقدامات اين آقازاده ربطي به كانديداي مذكور ندارد و وي با انگيزه‌هاي شخصي، اين اقدامات را انجام مي‌دهد.
همچنين برخي منابع، فعاليت‌هاي گسترده و شبكه‌اي آقازاده مذكور را مربوط به شخص وي دانسته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين منابع اظهار مي‌دارند: با توجه به وجود نقاط ابهام در عملكرد گذشته اين آقازاده، وي درصدد است با حضور پررنگ در جريان انتخابات، آينده خود را بيمه كند و عملكرد وي عمدتا در راستاي منافع شخصي صورت مي‌گيرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21695

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقازاده‌اي براي تمام فصول، بازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005