Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 4 اردیبهشت 1384

طه هاشمي: از اول هم معلوم بود شوراي هماهنگي شکست مي خورد ؛ هاشمي رفسنجاني خود ساختارساز است، هاتف

طه هاشمي گفت : عدم موفقيت شوراي هماهنگي در ايجاد اجماع در ميان اصولگرايان از همان ابتدا هم مشخص بود.

مدير مسوول روزنامه انتخاب (در زمان انتشار ) در گفت وگو با خبر نگار هاتف افزود : کانديداهاي شوراي هماهنگي همگي براي رييس جمهور شدن آمده شده اند و هيچکدام قصد ندارند که اگر شوراي هماهنگي به فردي رسيد به نفع آن فرد کنار بروند.

وي تاکيد کرد: شوراي هما هنگي از اول هم نظرش آقاي لاريجاني بود و به هيچ نبايد دراين خصوص ترديد کرد.

هاشمي تاکيد کرد: ولايتي هم به اين نتيجه رسيده بود و وقتي ديد که نامش از اين شورا به عنوان فرد منتخب بيرون نخواهد آمد از شورا خروج کرد.

وي افزود: رييس جمهور بايد با راي بالا انتخاب شود زيرا هرچند كه رييس جمهور است اما در مجامع بين المللي و نيز از نظر جريانات سياسي از اقبال لازم برخوردار نيست.

وي افزود: توان و قدرت اجرايي از شرايط خاص و مسلم رييس جمهور است، زيرا در ايران بعد از 26 سال كه مطالبات مردم زمين مانده شخصي بايد باشد که توانايي پاسخگويي اين مطالبات را داشته باشد زيرا 4 سال آينده دوران سرنوشت سازي است.

وي تصريح کرد: يعني فردي به عنوان رييس جمهور انتخاب شود كه مديران كارآمد كشور با وي اعلام همكاري كنند.

هاشمي اظهار داشت: كانديداهاي كنوني هيچكدام شرايط فوق را دارا نيستند يعني نه مقبوليت لازم را دارند و نه توان مديريتي بالا و حتي چنانچه رييس چمهور شوند احتمال اين كه جريانات سياسي نيز باوي همكاري كنند؛ بسيار كم است.

وي ادامه داد: در حال حاضر قواعد بين المللي دنيا تغيير كرده است که بايد اين قواعد را فهميد و بر اساس آن تصميم متناسب گرفت، بنابراين اگر كسي در سياست خارجي كشور پخته عمل كند توانايي عبور كشور از بحرانها را دارد.

وي افزود: درحالي که باز هم كانديداهاي مطرح اين توانايي را ندارند.

اين فعال سياسي در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند که در زمان هاشمي رفسنجاني ايران در انزواي سياسي و بين المللي بود؛ تاكيد كرد: اين موضوع درست نيست. زيرا سياست تنش زدايي در دوران وي بنيان نهاده شد، اما به دليل دخالت افرادي كه هيچ تخصص و مسئوليتي در كشور نداشتند كشور را با مشكل مواجه كردند و اين موضوع هم در دوران هاشمي و هم خاتمي ادامه داشت و بيان اين مطالب فقط در جهت تخريب هاشمي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين مطلب كه ملت خواهان دولتي است كه هوشمندانه با منافع ملي برخورد كند گفت: با انتخاب هاشمي يك آرايش سياسي جديد در كشور ايجاد خواهد شد. زيرا تكثير احزاب كه مربوط به كشورهاي شرقي است باعث تششت و اختلاف در كشور مي شود.

وي در پايان گفت:بنابراين با ايجاد چند حزب قدرتمند كه در كشور مستقر شوند قطعا ساختار سياسي كشور اصلاح خواهند شد و كسي مي تواند اين ساختار را اصلاح كند كه خود ساختار ساز و پايه گذار باشد كه هاشمي بهترين گزينه ممكن براي اين منظور است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21538

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طه هاشمي: از اول هم معلوم بود شوراي هماهنگي شکست مي خورد ؛ هاشمي رفسنجاني خود ساختارساز است، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005