Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 4 اردیبهشت 1384

شركت پست در خصوص انتخابات رياست جمهوري فرم نظرسنجي در تهران توزيع كرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۰۳‬

شركت پست جمهوري اسلامي به تازگي اقدام به توزيع فرم نظرسنجي در خصوص انتخابات رياست جمهوري در بخشي از تهران كرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، در اين فرم كه در بخش‌هايي از شمال تهران توزيع شده است ، سووال شده است آيا در انتخابات دوره نهم رياست جمهوري شركت مي‌كنيد.

چهار گزينه "شركت مي‌كنم"، "شركت نمي‌كنم"، "احتمالا شركت مي‌كنم"و "هنوز تصميم نگرفته‌ام" براي پاسخ به اين سووال درج شده است.

در سووال بعدي اين فرم با ذكر نام ‪ ۱۰‬كانديداي احتمالي رياست جمهوري شامل هاشمي رفسنجاني، محسن رضايي، محمدباقر قاليباف، مهدي كروبي، محسن مهرعليزاده، محمود احمدي نژاد، مصطفي معين، علي لاريجاني، احمد توكلي و علي اكبر ولايتي، پرسيده شده است كه به كدام يك از اين افراد راي مي‌دهيد.

شركت پست در فرم خود همچنين در سوالي از اظهارنظركنندگان پرسيده است به نظر شما مشاركت پست در امر انجام تبليغات رياست جمهوري در كدام يك از گزينه‌هاي زير موثر است و گزينه‌هاي اطلاع رساني مناسب، حفظ زيبايي شهرها، كاهش هزينه‌هاي غيرضرور و ايجاد و افزايش فضاي رقابتي سالمتر را در نظر گرفته است.

شركت پست همچنين از همشهريان خواسته پس از تكميل فرم آن را ظرف ‪۴۸‬ ساعت به صندوق پست بياندازند.

در بخشي از اين فرم در تشريح اهداف اين اقدام آمده است: نيك مي‌دانيم و گذر ايام به خوبي اين درس را به ما آموخته كه تحقق ايراني آباد و سربلند تنها به مدد ارتباط پويا و پرنشاط و هم انديشي عمومي ايرانيان ميسر است و اين عرصه‌اي است كه پيك‌ها و پيام آوران شما در شركت پست در اقصي نقاط كشور، مشاركت در توسعه حقوق مدني و شهروندي و ايجاد جامعه‌اي شكوفا و شهري سالم و تميز را در سرلوحه اهداف خود قرار داده‌اند.

در اين فرم آورده شده است: در آستانه بزرگ‌ترين پديده سرنوشت ساز كشور يعني انتخابات رياست جمهوري قرار داريم. از آنجا كه پست در چهارچوب رسالت و تعهد اجتماعي و اهداف اقتصادي خود قصد انجام تبليغات اين ميثاق ملي به منظور اطلاع رساني هر چه بهتر و شايسته تر را دارد از شما تقاضا دارد با پاسخ به پرسش‌هاي مطرح شده در اين فرم و ارسال به موقع آن اين مجموعه را در وصول به اهداف خود ياري فرماييد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شركت پست در بخش زيرين اين فرم نيز برگه‌اي را براي شركت فرم‌هاي ارسال شده در قرعه‌كشي و اهدا جوايز در نظر گرفته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21526

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شركت پست در خصوص انتخابات رياست جمهوري فرم نظرسنجي در تهران توزيع كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005