Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

فيلم انتخاباتي قاليباف با 500 ميليون تومان ساخته مي شود، ساناز بقايي

خبرها حاكي از موافقت خامنه اي با كانديداتوري قاليباف و اجماع همه جناح راست بر روي وي است. خامنه اي گفته كه بايد در محافل خصوصي و از قول او، قاليباف تاييد شود و نه در ملاء عام

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

siyavash@outgun .com

در آخرين نظر سنجي هاي صورت گرفته قاليباف بيشترين شانس را در ميان ديگر كانديداهاي جناح راست براي رقابت با هاشمي رفسنجاني و تنها كانديداي اصلاح طلبان، مصطفي معين، بدست آورده است.
اين موضوع موجب شده تا در ميان تصميم گيران و سران جناح راست اختلاف شديدي بروز كند. تا پيش از اين تمامي رايزني ها كه به اتكاء بزرگان جناح راست گرفته مي شد، بر اين محور قرار داشت كه همه بايد زير پرچم لاريجاني قد علم كنند. اما وارد شدن قاليبلف به صحنه ورق را به ضرر لاريجاني برگردانده است. در واقع تا كنون بزرگترين بازنده رقابت هاي دروني جناخ راست، لاريجاني است . او از يكي دو سال پيش براي اين كار خيز خود را برداشته بود، اما اينك به سد بزگي به نام قاليباف برخورده است.
خبر هاي رسيده از درون محافل جناح راست حاكي است كه لاريجاني از اين بابت به شدت نگران است و بر اين باور است كه دوستان او در تلويزيون، كه بسيار بر همراهي آنها با خودش حساب باز كرده بود به او خيانت كرده اند و در حال تقويت موضع قاليباف بر آمده اند. از سوي ديگر گردانندگان تلويزيون به لاريجاني گقته اند كه ما فريب خورديم و هرگز باور نمي كرديم برنامه "صندلي داغ" قاليباف در ايام نوروز، تا به اين حد بتواند در افزايش محبوبيت قاليباف نقش داشته باشد. با اين همه لاريجاني اين حرفها را بهانه ايي براي توجيه خيانت هاي دوستان سابق خود مي داند و همچنان از آنها ناراضي است. از سوي ديگر خبر رسيده كه قرار شده كيهان، روزنامه تندرو جناح راست، مستقيما در دفاع از قاليباف اقدامي انجام ندهد تا شايعه وابستگي قاليباف به راست موجب كاهش اعتماد راي دهندگان احتمالي به وي نشود. به نظر مي رسد كه تاكنون اين سياست جواب داده است. چرا كه براي بسياري از روزنامه نگاران خارجي مستقر در تهران كه براي رصد تحولات انتخابات در ايران حضور دارند، قاليباف فردي ناشناخته است و تعداي از آنها وي را كانديداي اصلاح طلبان فرض كرده اند.
از سوي ديگر خبرها حاكي از موافقت خامنه اي با كانديداتوري قاليباف و اجماع همه جناح راست بر روي وي است. خامنه اي گفته كه بايد در محافل خصوصي و از قول او، قاليباف تاييد شود و نه در ملاء عام. همچنين كروبي كه خود را برنده واقعي اين انتخابات مي داند از حضور قاليباف به شدت ترسيده است.

اما چرا قاليباف چنين يكه تاز شده است؟

وي از مشاوران برجسته اي بر خورداراست. هم اكنون احمد رضا درويش به عنوان برجسته ترين مشاور تبليغاتي قاليباف عمل مي كند. او براي ساختن فيلم تبليغاتي قاليباف و دادن مشاوره به او براي اينكه چگونه در برابر دوربين هاي تلويزيوني ظاهر شود، 500 ميليون تومان دريافت كرده است . حضور قاليباف با لباس شيك غير نظامي در مقابل خبرنگاران و در روزي كه كانديداتوري خود را به طور رسمي اعلام كرد، يكي از زيركي هاي احمد رضا درويش بود. درويش براي اصلاح طلبان پيام فرستاده كه اگر شما هم به اين ميزان پول بدهيد براي شما و معين هم فيلم انتخاباتي خواهم ساخت. اين موضوع اصلاح طلبان را به شدت ناراحت كرده است. چرا كه آنها در سال هاي اخير كمك هاي بسياري به او براي ساختن فيلم هايش كرده بودند. آخرين اين كمك ها در ساختان فيلم "دوئل" بود كه هزينه اي بالغ بر يك ميليارد تومان داشته است. از سوي ديگر تعدادي از روزنامه نگاران روزنامه شرق كه مدتي در اطراف هاشمي رفسنجاني بودند با مشاهده احتمال پيروزي قاليباف راه خود را كج كرده و چند روزي است كه در اتاق فكر قاليباف ديده شده اند. شنيده شده كه بخش اعظم پول ستادهاي قاليباف از سوي دفتر رهبري و براي حمايت از او پرداخت شده، اما همچنان تلاش مي شود تا حمايت خامنه اي از او تا حد ممكن علني نشود. چرا كه احتمال ريزش شديد آراي قاليباف در صورت علني شدن آن مي رود. برنامه ريزي به گونه ايي است كه در آخرين روزهاي برگزاري انتخابات با كمك همان شيوه اي كه اعضاي شوراي شهر تهران انتخاب شدند، اين بار نيز مهدوي كني با استفاده از ابزار پر قدرت خود در بسيج نيروهاي جناح راست اين وظيفه را به خوبي پي برد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21511

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيلم انتخاباتي قاليباف با 500 ميليون تومان ساخته مي شود، ساناز بقايي' لينک داده اند.

با قاليباف و شرق مشكل داري، داشته باش ولي"يه چيزي بگو بگنجه!"
با قاليباف و شرق مشكل داري، داشته باش ولي"يه چيزي بگو بگنجه!"
باران در دهان نيمه باز
April 24, 2005 06:27 PM

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005