Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 اردیبهشت 1384

عضو شوراي مركزي مجاهدين انقلاب: آلترناتيوي در برابر اصلاحات وجود ندارد، ايلنا

* گام دوم اصلاحات، گفتمان اصلاحات را عملياتي مي‌‏كند
* مانيفست حاميان معين به مردم عرضه مي‌‏شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، گفت: اگر مردم باور كنند كه انتخابات عادلانه و آزاد برگزار مي‌‏شود، مشاركت گسترده‌‏اي خواهند داشت.

محسن تركاشوند در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، موقعيت مصطفي معين كانديداي مورد حمايت سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي را متأثر از رفتار اجتماعي مردم و عملكرد حاكميت دانست و گفت: اگر انتخابات آزاد برگزار شود و كانديداها از شرايط مساوي برخوردار باشند و تريبون‌‏هاي ملي تنها در اختيار يك انديشه قرار نگيرد و بدين‌‏گونه مردم به شركت در انتخابات ترغيب شوند، "معين"، مي‌‏تواند پيروز انتخابات شود.
وي افزود: بخشي از برنامه‌‏ها و ديدگاه‌‏هاي مصطفي معين تاكنون بيان شده است و در فرصت باقي مانده تا انتخابات، مانيفست حاميان معين به مردم عرضه مي‌‏شود و اين امر مي‌‏تواند در ميزان آراي وي موثر باشد.
تركاشوند با تأكيد بر اين كه مردم همچنان به اصلاحات اعتقاد دارند و گزينه و آلترناتيوي در برابر اصلاحات وجود ندارد، افزود: رفتار مردم در انتخابات مجلس هفتم نشان داد كه حذف اصلاح طلبان از عرصه انتخابات، سبب اقبال مردم به جناح محافظه‌‏كار نخواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به آغاز فاز دوم اصلاحات، گفت: در اين فاز، گفتمان اصلاح طلبي كه در فاز اول به درستي توسط خاتمي نهادينه شده، عملياتي شود.
تركاشوند تصريح كرد: گام دوم اصلاحات به دنبال فراهم كردن لوازم تحقق حق حاكميت مردم است كه اين امر، هم به صلاح مردم است و هم به صلاح نظام.
وي درپايان خاطر نشان كرد : گام دوم اصلاحات مي‌‏تواند شكاف مردم و حاكميت را كاهش دهد و امنيت كشور را تأمين كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21430

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مركزي مجاهدين انقلاب: آلترناتيوي در برابر اصلاحات وجود ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005