Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 اردیبهشت 1384

صادق طباطبايي در پاسخ به احتمال نامزدي انتخابات رياست‌‏جمهوري: فعلاً در اين‌‏باره اظهار نظر نمي‌‏كنم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

"سيد صادق طباطبايي" درباره نامزدي خود در نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري، گفت: امكان هر اتفاقي وجود دارد

وي در گفت‌‏وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري كار ايران ( ايلنا ) در خصوص خبر نامزدي خود براي انتخابات رياست‌‏جمهوري تصريح كرد: فعلاً در اين خصوص اظهار نظر نمي‌‏كنم ولي امكان همه چيز وجود دارد.
طباطبايي با خودداري از تكذيب اين خبر، در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين خبر كه شما نامزد دقيقه 90 جبهه اصلاحات هستيد، گفت: اين خبر درست نيست و در اين خصوص اظهارنظري نمي‌‏كنم.
گفتني است شخصي كه خود را منبع نزديك به صادق طباطبايي معرفي كرد در تماس با خبرنگار ايلنا، از نامزدي وي درانتخابات رياست‌‏جمهوري در رزوهاي آينده خبر داد.
دكتر "سيد صادق طباطبايي" در سال 1322 در شهر مقدس قم به دنيا آمد و در سال 1340 پس از اخذ ديپلم متوسطه، رهسپار آلمان شد.
وي داراي درجه دكترا در رشته آنزيمولوژي و ژنتيك است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طباطبايي كه از نزديكان بنيان‌‏گذار انقلاب اسلامي به شمار مي‌‏رود، در سال 1357 همزمان با بازگشت امام خميني به ايران بازگشت. وي ابتدا به عنوان معاون سياسي‌‏اجتماعي وزارت كشور منصوب شد و سپس معاونت سياسي نخست‏وزير و سخن‏گويي دولت موقت را برعهده گرفت.
طباطبايي در دوره دفاع مقدس نيز مسؤوليت‌‏هاي مهمي را عهده‌‏دار بوده است.
وي كه خواهر زاده "امام سيد موسي صدر" است پس از انقلاب اسلامي، رياست كميسيوني را بر عهده گرفت كه بر اساس بند 17 مقاوله‌‏نامه ايران و ليبي و با هدف برقراري روابط بين تهران و طرابلس تشكيل شده بود و مسؤوليت پي‌‏گيري سرنوشت امام موسي صدر را بر عهده داشت.
وي هم‌‏اكنون به‌‏عنوان كارشناس موضوعات سياسي، فرهنگي و اجتماعي به فعاليت مشغول است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21425

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صادق طباطبايي در پاسخ به احتمال نامزدي انتخابات رياست‌‏جمهوري: فعلاً در اين‌‏باره اظهار نظر نمي‌‏كنم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005