Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 1 اردیبهشت 1384

غلامعباس توسلي: حضور نظاميان باعث كاهش مشاركت مردم خواهد شد، هاتف

* بخش نظامي جامعه كاركرد نظامي دارد و در شرايط استثنايي نظاميان وارد قدرت مي شوند. حضور نظاميان در انتخابات غير عادي است و اختلالاتي را ايجاد خواهد كرد و ممكن است باعث كاهش حضور مردم در انتخابات شود.
-------------------------------------------------------------------

پايگاه اطلاع رساني "هاتف": غلامعباس توسلي در ارزيابي از فضاي انتخابات به خبرنگار "هاتف" گفت: با ورود هاشمي به انتخابات شرايط تغيير خواهد كرد و احتمالا او با راست ائتلاف خواهند كرد.

وي حضور قاليباف را به عنوان كانديداي نهايي اصولگرياني جدي برشمرد و آن را مشروط به تفاهم اصولگرايان دانست.

اين استاد دانشگاه در خصوص شرايط انتخابات اظهار داشت: اکنون براي كانديداها شرايط بدي نيست اما مهم، مراحل بعدي است كه شوراي نگهبان چه كساني را قبول و چه كساني را رد خواهد كرد و شرايط انتخابات به نفع و يا ضرر چه كانديداهايي تغيير مي كند. آن وقت است كه دغدغه ها و ترديدها بيشتر خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

توسلي احتمال كنار كشيدن يزدي به نفع معين را رد كرد و افزود: دكتر يزدي دير به ميدان آمد كه مطالباتش را مطرح كند و اگر مطالباتش تحقق پيدا نكرد طبعا از ثبت نام خودداري كرده و بعد از ثبت نام انصراف مي دهد.

عضو نهضت آزادي در مورد حضور نظاميان در انتخابات گفت: بخش نظامي جامعه يك كاركرد نظامي دارد و در شرايط استثنايي نظاميان وارد قدرت مي شوند. حضور نظاميان در انتخابات غير عادي است و اختلالاتي را ايجاد خواهد كرد و ممكن است باعث كاهش حضور مردم در انتخابات شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21369

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلامعباس توسلي: حضور نظاميان باعث كاهش مشاركت مردم خواهد شد، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005