Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 30 فروردین 1384

«مسعود کیمیایی» ساخت فیلم انتخاباتی را تکذیب کرد، انتخاب ۹

مسعود کیمیایی طی تماسی به خبرنگار گروه فرهنگی رسانه خبری انتخابات ریاست جمهوری(انتخاب9 )گفت: من نمی دانم چنین خبری بر اساس چه مستنداتی تهیه و منعکس شده است!؟

این کارگردان نام آشنای سینمای ایران افزود: علی رغم احترامی که من برای تمامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری کشورم قائل هستم به نفع هیچ کاندیدای خاصی فعالیت نکرده و نخواهم کرد.

در پی انتشار خبری توسط یک خبرگزاری و انعکاس آن در چند روزنامه، درباره ی ساخت فیلم تبلیغاتی محسن رضایی کاندیدای نهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری توسط مسعود کیمیایی،فیلم ساز پیشکسوت و همیشه خبرساز سینمای ایران ، چنین خبری را تکذیب کرد.

مسعود کیمیایی طی تماسی به خبرنگار گروه فرهنگی رسانه خبری انتخابات ریاست جمهوری(انتخاب9 )گفت: من نمی دانم چنین خبری بر اساس چه مستنداتی تهیه و منعکس شده است!؟

این کارگردان نام آشنای سینمای ایران افزود: علی رغم احترامی که من برای تمامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری کشورم قائل هستم به نفع هیچ کاندیدای خاصی فعالیت نکرده و نخواهم کرد.

مسعود کیمیایی ،فیلمسازی که همواره در کانون توجه مطبوعات، رسانه ها و دوستداران سینما قرار داشته سال گذشته را نیز با اتفاقات بسیاری پیرامون خود پشت سر گذاشت تا جایی که خبرسازترین چهره هنری سال لقب گرفت.کارگردان فیلمهای مطرحی چون قیصر، گوزنها، خط قرمز، اعتراض و... در سال گذشته نیز با سه اتفاق عمده روبرو شد. نخست ساخت و اکران «سریازهای جمعه» پس از چند سال دوری او از سینما، ساخت تیتراژ آن توسط عباس کیارستمی ، توقیف و در نهایت نمایش جرح و تعدیل شده فیلم در سینماها بود.اتفاق دیگر نخستین حضور این فیلمساز پیشکسوت در مقابل دوربین در فیلم «هشتصد قدم در لاله زار» به کارگردانی امید شریف موسوی بود. فیلمساز کهنه کار سینمای ایران پس از چند دهه فیلمسازی و معرفی مهمترین بازیگران سینمای ایران از مقابل دوربین خود ، برای نخستین بار خود مقابل دوربین قرار گرفت! و اتفاق سوم آغاز ساخت فیلم «حکم» توسط وی بود که برای اولین بار «عزت الله انتظامی» که به «آقای بازیگر» سینمای ایران معروف است را در کنار ستارگان دیگری چون خسرو شکیبایی و لیلا حاتمی در مقابل دوربین خود قرار داد . فیلمی که تا آخرین روزهای جشنواره هم امید به نمایش آن می رفت در حالیکه هنوز حتی وارد مرحله تدوین هم نشده بود!.

به گزارش انتخاب 9 ،مسعود کیمیایی با تاکید بر اینکه من سرگرم کار خودم(فیلمسازی) هستم و به هیچ وجه وارد کارهای انتخاباتی نخواهم شد درباره وضعیت تدوین فیلم «حکم» نیز گفت: تدوین این فیلم همچنان توسط آقای جعفر پناهی فیلمساز خوب کشورمان ادامه دارد و این مرحله نیز تا اواخر هفته به پایان خواهد رسید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مسعود كيميايي درباره‌ي قصه ی « حكم » هم اظهار داشت: «بيست و پنجمين فيلم، بيش از چهار دهه، حكم، يكي است. اين فيلم هم گوشه اي از همان فيلم هاست كه در تاريكي مانده و نشان داده نشده. همه جاي زندگي « حكم » هست، از عاشقانه ها تا مرگ، از هواي خوب عشق تا زخم. يك رضا در فيلم « حكم » هست كه آقاي انتظامي آنرا بازيش مي كند. اين رضا عقيده دارد، انسان يك سرمايه بزرگ دارد كه اين سرمايه ميزان شهامت او در مرگ خواهي است، به وقت تحقير و توهين مي تواني در اين جهان نباشي. « مرگ » انسان را كامل مي كند. فيلم « حكم » زندگي را احمد رضا احمدي گفت اين حلقه آخر ماست. ما اين آخرين ها را، « حكم » را به آپارات گذاشته ايم، نمايش هاي آخر است. اما من براي نمايش آخر به آپارات نمي روم، به احمدرضا گفتم، زود است، تا ببينيم حكم چيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21269

فهرست زير سايت هايي هستند که به '«مسعود کیمیایی» ساخت فیلم انتخاباتی را تکذیب کرد، انتخاب ۹' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005