Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 29 فروردین 1384

رئيس قوه قضاييه در جمع فرمانداران: ردصلاحيت‌‏ها بايد با منطق همراه باشد، تكليف صلاحيت «براندازان» روشن است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس قوه قضاييه گفت: ردصلاحيت ها بايد از روي منطق باشد، اين نباشد كه نظر عموم جامعه ناديده انگاشته و تبعيض احساس شود.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدمحمود هاشمي شاهرودي در دومين روز از همايش فرمانداران سراسر كشور با اعلام اين مطلب، افزود: آنها كه برانداز هستند، تكليف صلاحيت‌‏شان روشن است و در غير اين صورت نبايد نظر عموم جامعه ناديده گرفته شود.
وي در ادامه، برگزاري چنين جلساتي را منشاء تفاهم و تحقق شعار همبستگي ملي و مشاركت عمومي عنوان كرد و اظهار داشت: شعار همبستگي ملي و مشاركت عمومي تنها يك شعار نبود، بلكه يك اصل مهم استراتژيك و اصل مورد نياز انقلاب و نظام ماست. امروز جمهوري اسلامي ايران مركز اصلي هدف دشمنان به خصوص آمريكاست.
هاشمي شاهرودي ادامه داد: استفاده از اهرم اختلال در همبستگي ملي و مشاركت عمومي و ايجاد فتنه و اينكه نظام را يك نظام ناكارآمد جلوه دهند و در ميان دستگاه‌‏ها اختلاف اندازند و بگويند كه حقوق بشر در ايران نقض شده است، از جمله اهداف اين دشمنان است.
رئيس قوه قضاييه اجراي همبستگي ملي و مشاركت عمومي را يك اصل مهم و ضروري عنوان كرد و اظهار داشت: تحقق اين شعار بايد در اولويت دستگاه‌‏هاي كشور باشد.
هاشمي شاهرودي در ادامه از عدم اطلاع رساني مناسب انتقاد كرد وافزود: دشمن با استفاده از اين خلاء سعي مي‌‏كند به اختلافات قومي و مذهبي و همچنين اختلافات ميان مسوولان دامن زند و بر روي آن تأكيد كند و تعبيرات را تعبيرات سياسي مطرح كند. اين دشمنان سعي مي كنند با استفاده از اين حربه، مسوولان را از هم جدا، آنها را در مقابل هم قرار دهند و عنوان كنند كه مسوولان نظام ما با يكديگر اختلاف دارند.
وي كارگزاران نظام را به تدوين يك برنامه‌‏ريزي اصولي دعوت كرد و افزود: تنها نصيحت كردن و هشدار دادن به مردم نسبت به اين كه دشمن از كجا مي‌‏خواهد به ما ضربه زند، كافي نيست و هر دستگاهي بايد براي خود يك برنامه‌‏ريزي كند كه از چه راهي همبستگي ملي و مشاركت عمومي را رقم زند.
هاشمي شاهرودي خاطر نشان كرد: آسيب‌‏هايي كه به همبستگي ملي ضربه مي‌‏زند، بايد در رسانه‌‏ها شناسايي شود.
رئيس قوه قضاييه در ادامه با تأكيد بر اين كه نبايد هر كدام از قواي كشور را به عنوان يك جزيره تعبير كرد، گفت: مسوولان قواي سه‌‏گانه بايد خدمات قواي ديگر را مطرح و اطلاع رساني كند.
وي در ادامه به سفر اخير خود به عسلويه اشاره كرد و اظهار داشت: در اين منطقه صنعتي يك تمدن صنعتي بزرگ بومي شكل گرفته است.
ما در كنار اين مسايل، مسايل ديگري نظير سدسازي، فن‌‏آوري‌‏هاي علمي و توسعه دانشگاه‌‏ها را هم داريم. كنار اين خدمات و كارهاي بزرگ يكسري هزينه‌‏ها و اختلافات هم به وجود مي‌‏آيد، اما بايد نسبت به سالم‌‏سازي اقدام كرد و نبايد در تبليغات سياه‌‏نمايي كنيم.
رئيس قوه قضاييه ادامه داد: امروز جمهوري اسلامي ايران همه چشم‌‏ها و دل‌‏ها را در منطقه و كل جهان به خود جذب كرده است. چون توانسته است با حفظ تمام ارزش‌‏ها و پايدار ماندن بر سر اصول اساسي خود بر كوتاه نيامدن در مقابل غرب و استبداد علاوه بر هزينه‌‏هاي سياسي، اقتصادي و بين الملل، پايداري و استقلال خود را حفظ كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي شاهرودي فناوري هسته‌‏اي، گسترش صنعت نفت، گاز و پتروشيمي، و توسعه آْموزش و پرورش را از خدمات ارزشمند نظام دانست و اظهار داشت: چشم انداز 20 ساله كشور از افتخارات سياست‌‏نويسي و برنامه‌‏ريزي ما است. نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك نظام مبتني بر عقلانيت و خرد، پايه‌‏گذاري شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21203

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس قوه قضاييه در جمع فرمانداران: ردصلاحيت‌‏ها بايد با منطق همراه باشد، تكليف صلاحيت «براندازان» روشن است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005