Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

احمدي‌نژاد: تشكيل دولت اسلامي در اين مقطع، به اندازه‌ي خود انقلاب مهم است، ايسنا

ـ رياست‌جمهوري در نظام اسلامي يك مسووليت الهي است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


شهردار تهران اظهار كرد: تشكيل دولت اسلامي موضوعي است كه در اين مقطع از انقلاب اهميت درجه‌ي اولي دارد و اين مساله حتي به اندازه‌ي خود انقلاب مهم است.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، محمود احمدي‌نژاد طي سخناني در اجتماع مردم يزد، اطمينان داد كه با كاستن از هزينه‌هاي بيهوده سازمان‌هاي دولتي به‌ويژه دستگاه‌هاي اداري مستقر در تهران، مي‌توان هزينه‌ي اجرايي بسياري از طرح‌ها و پروژه‌هاي رفع‌كننده مشكلات مردم را تامين كرد.


اين كانديداي رياست‌جمهوري تاكيد كرد كه از نگاه مديريت انقلاب، مسووليت‌ها بر اساس منافع فردي، گروهي و قبيلگي توزيع نمي‌شود و رعايت اصول و مباني اسلامي و حفظ حقوق و منافع مردم، اساس هرگونه تصميمي در واگذاري مسووليت‌هاست.


احمدي‌نژاد، انتخابات رياست‌جمهوري را يك رويداد مهم براي كشور و آينده‌ي انقلاب توصيف كرد و گفت: رياست‌جمهوري در نظام اسلامي يك مسووليت الهي است و بايد در قبال ريال به ريال آن پاسخ داده شود. بنابراين پذيرش چنين مسووليتي شوخي نيست.


وي اضافه كرد: با تشكيل دولت اسلامي يك مشكل بزرگ نظام و مردم به خواست خدا برطرف و انرژي زيادي آزاد خواهد شد كه حاصل آن، شكل‌گيري يك برآيند مثبت و پرشتاب براي حركت رو به جلو در درون كشور است.


احمدي‌نژاد ادامه‌ي روند موجود را سبب نارضايتي و دلزدگي نسبت به انقلاب اسلامي دانست و افزود: برخي از آقايان به بهانه‌ي اين‌كه بايد در دنيا آبرو داشته باشيم، كاخ‌نشين شده‌اند.


وي انقلاب اسلامي ايران را يكي از قله‌هاي برجسته‌ي نهضت انبياي الهي توصيف كرد و گفت: هدف از برپايي انقلاب اسلامي در اين سرزمين، پي‌ريزي و ساماندهي يك كشور پيشرفته، نمونه و مقتدر اسلامي است.


احمدي‌نژاد همواركردن مسير حركت انسان‌ها به سوي يك آينده‌ي روشن و پراميد را اساس رويكرد فرهنگي از ديدگاه انقلاب دانست و افزود: بازيابي هويت ملي در عصر جديد، براي ملت ايران يك ضرورت قطعي و فوري است و هر نگاهي به عرصه‌ي فرهنگ بايد متكي بر بازشناسي گذشته تاريخي و توانمندي‌هاي ملت ايران و تثبيت و تجلي آن در هويت ملي و نيز حركت به سوي تحقق آرمان‌ها باشد.


وي افزود: اگر نگاه انقلابي بر مديريت كشور حاكم شود، اين فضاي تنش‌زاي بي‌خاصيت و تعصبات بي‌منطق و فرصت‌سوز كنار خواهد رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهردار تهران، نظام انقلابي را مبتكر، نوآور و نجات‌بخش خواند و افزود: 15 سال است كه زندگي لذت‌جوي افراطي در كشور ترويج مي‌شود و اين در حالي است كه مردم ايران اساسا بسيار اجتماعي و غمخوار يكديگرند.


وي گفت: مروجان فرهنگ و اقتصاد ليبرال براي اثبات خودشان به تخريب نيروهاي انقلاب روي آورده‌اند. آنها هيچ حرف و سخن تازه‌اي براي مردم ندارند و حرف‌هايشان هميشه از موضع كبر و خودخواهي است. آنها مسبب بسياري از شايعات و حتي مسائلي هستند كه در جبهه نيروهاي انقلاب ايجاد مي‌شود.


احمدي‌نژاد در پايان سخنانش، اصلاح امور، مبارزه با فقر، تبعيض و فساد را مستلزم سازماندهي نظارت عمومي دانست و تاكيد كرد كه پس از انتخابات رياست‌جمهوري، مردم بايد بر كار رييس‌جمهور نظارت و در تصميماتشان دخالت كنند.


وي در جريان سفر به يزد، در گلزار شهداي اين شهر حضور يافت و با قرائت فاتحه ياد حماسه‌آفريني‌هاي آنان را گرامي داشت و سپس با حضور بر مزار شهيد محراب آيت‌الله صدوقي در مسجد روضه محمديه، نسبت به مقام و منزلت آن شهيد والامقام اداي احترام كرد.


شهردار تهران هم‌چنين با خانواده‌ي شهيدان ادهمي كه چهار تن از فرزندان و داماد خود را در دفاع از ميهن اسلامي تقديم كرده‌اند ديدار و با پدر و مادر شهيدان گفت و گو كرد.


احمدي‌نژاد در اين سفر هم‌چنين به شهر تفت رفت و با امام جمعه اين شهر ديدار كرد و در جمع صدها تن از مردم تفت نيز سخنراني كرد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21185

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي‌نژاد: تشكيل دولت اسلامي در اين مقطع، به اندازه‌ي خود انقلاب مهم است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005