Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

احمدي، وكيل دادگستري: تبليغات زودهنگام كانديداها پايبند نبودن آن‌ها به قانون را نشان مي‌دهد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


يك وكيل دادگستري معتقد است: مدعي‌العموم بايد درباره‌ي سوءاستفاده‌ي كانديداها از اموال عمومي وارد و به تخلفات رسيدگي كند اما اگر تخريب چهره‌ها صورت گرفت و يا تبليغات زودهنگام آغاز شد، رسيدگي و ورود به عهده‌ي شوراي نگهبان است.

نعمت احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: تبليغاتي كه در حال حاضر از سوي برخي كانديداها در حال انجام است، مغاير با ماده‌ي 35 قانون انتخابات است؛ مخصوصا كه از امكانات دولتي مانند راديو و تلويزيون استفاده شود كه در اين بخش تخلف سنگين‌تر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر اين‌كه هيچ كس نبايد هزينه‌اي را به دولت بار كند، خاطرنشان كرد: در بعد مجرمانه و سوءاستفاده‌ها مدعي‌العموم بايد وارد شده و به اين تخلف رسيدگي كند اما اگر تخريب چهره‌ها صورت گرفت و يا و تبليغات زود هنگام آغاز شد، رسيدگي و ورود به عهده‌ي شوراي نگهبان است؛ شاهد بوديم كه شوراي نگهبان در انتخابات مجلس تعدادي از كانديداها را به علت اين‌كه هيات‌هاي نظارت اعلام كردند كه اين افراد تبليغات زودهنگام انجام دادند رد صلاحيت كرد.

اين وكيل دادگستري تصريح كرد: يكي از مواردي كه عدم پايبندي كانديداها به قانون را نشان مي‌دهد اين است كه هنوز موعد انتخابات نشده، تبليغات صورت مي‌گيرد و زماني كه هنوز اختيار اجراي قانون را ندارند از قانون سوء استفاده مي‌كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21165

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي، وكيل دادگستري: تبليغات زودهنگام كانديداها پايبند نبودن آن‌ها به قانون را نشان مي‌دهد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005