Click for Amazing Phone Card








شنبه 27 فروردین 1384

تکذيب صحبت هاي مهرعليزاده از سوي حسين رضازاده و علي دايي، دايي: من در ستاد انتخاباتى هيچ يك از نامزدها فعاليت ندارم، ايران ورزشي

دايى: هرگز وارد سياست نمى شوم

محسن مهرعليزاده رييس سازمان تربيت بدنى و يكى از نامزدهاى انتخابات رياست جمهورى روز چهارشنبه به خبرگزارى ايرنا گفت على دايى، حسين رضازاده و خداداد عزيزى در ستاد انتخاباتى او فعال هستند و از او حمايت مى كنند اما حسين رضازاده قهرمان جهان با تكذيب اين خبر به ايران ورزشى گفت كه از هيچ كانديدايى حمايت نكرده و با مهرعليزاده هم صحبتى نكرده است. به دنبال حرف هاى رضازاده، على دايى كاپيتان تيم ملى فوتبال هم ديروز به ايران ورزشى گفت: «موضوعى كه محسن مهرعليزاده مطرح كرده صحت ندارد و من در ستاد انتخاباتى هيچ يك از نامزدها فعاليت ندارم.» دايى در اين زمينه مى گويد: «من قبلاً هم بارها اعلام كرده ام كه داخل مسائل سياسى نمى شوم. اينكه آقاى مهرعليزاده اين صحبت ها را كرد براى من عجيب است و من دليل آن را نمى دانم. من با ايشان هيچ ملاقاتى نداشته ام و هيچ صحبتى مبنى بر همكارى ام با ايشان نشده است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دايى در مورد ديدار با آقاى مهرعليزاده در ايام محرم و صفر در اردبيل با تأييد اين ديدار مى گويد: «يك ديدار كاملاً معمولى در حاشيه مراسم عزادارى بود و هيچ صحبتى از انتخابات رياست جمهورى نشد.»دايى حرف هاى گذشته اش را درباره دورى از فعاليت هاى سياسى تكرار مى كند و مى گويد با وجود پيشنهادهايى كه در گذشته و اخيراً وجود داشته او تمايلى براى حضور در صحنه سياست ندارد. »نه فعاليت سياسى، نه حمايت و نه هيچ چيز ديگر. من از سياست سر درنمى آورم و وارد سياست نمى شوم.»

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005