Click for Amazing Phone Card








شنبه 27 فروردین 1384

محمدرضا خاتمي: مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نياز جدي كشور است، ايرنا

گرگان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۷‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪۸۴‬

"محمدرضا خاتمي" در جمع مردم بندر تركمن در غرب استان گلستان گفت:
مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري نياز جدي كشور است.

وي اضافه‌كرد: بيش از اصلاح طلبان خود اقتدارگرايان نيازمند مشاركت بيشتر مردم در انتخابات نهم رياست جمهوري هستند.

دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي با بيان اينكه اجماع اصلاح طلبان در دور نخست انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري ممكن نيست، دكتر مصطفي معين را نامزد نهايي جبهه مشاركت و مجاهدين انقلاب براي اين انتخابات دانست.

وي تاكيدكرد: معين شخصيتي است كه دربين فرهيختگان، دانشگاهيان و نخبگان جامعه داراي پايگاه اجتماعي است و ما اميدواريم كه وي بتواند در دو ماه آينده بيشتر به جامعه معرفي شود.

به گفته وي، دكتر معين در انتخابات سال ‪ ۷۶‬نيز گزينه پس از اقاي خاتمي بود تا در صورت امتناع آقاي خاتمي از نامزدي در انتخابات دوم خرداد، وي معرفي شود.

محمدرضا خاتمي افزود: معين از وزنه‌هاي اصلي دولت اصلاحات و ازهمراه‌ترين وزراي اصلاح طلب بوده و زندگي ساده، اعتقاد به كار جمعي و دينداري از ديگر ويژگيهاي وي است.

وي با اشاره به اينكه معين از همه اختيارات رييس جمهور در صورت پيروزي بهره مي‌برد، تصريح كرد: نامزد اصلاح طلبان پيشرو مصصم است در صورت كسب آراي ملت، به ديگران اجازه ندهد كه در حقوق مربوط به‌قوه‌مجريه دخالت كنند.

دبير كل جبهه مشاركت ايران اسلامي همچنين گفت: گروههايي كه حاضر نيستند حقوق اساسي مردم را رعايت كنند به هيچ وجه مايل نخواهند بود كه حقوق اقتصادي ملت را رعايت كنند.

دكتر "محمدرضا خاتمي" عصر جمعه در همايش حاميان معين در گرگان افزود:
نمي‌توان شعار دفاع از حقوق ملت داد ولي اساسي‌ترين حقوق انسانها را رعايت نكرد.

وي در ادامه توسعه انساني و علم محوري را از مهمترين شعارهاي دكتر معين دانست و افزود: تنها با رعايت حقوق انسانها در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي مي‌توان به مطالبات آنان پاسخ داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، بزرگترين دستاورد اصلاحات در هشت سال گذشته را آشنايي مردم با حقوق اساسي خود عنوان كرد.

وي انتخابات آزاد و حق تعيين سرنوشت بدون دخالت حاكمان را از مهمترين حقوق ملت خواند.

دبير كل جبهه مشاركت، برگزاري انتخابات آزاد را هدف همه گروههاي سياسي دلسوز كشور خواند و يادآور شد: تلاش براي ترغيب حاكميت به‌برگزاري انتخابات آزاد مهمترين ويژگي مشترك اكثريت گروههاي سياسي است كه بايد براي تحقق آن تلاش كرد.

خاتمي، انفعال و انزواي گروههاي سياسي و مردم را مخالف دستيابي به اين هدف بزرگ عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: تا زماني كه در اين كشور انتخابات برگزار مي‌شود، برگزاري انتخابات آزاد نيز امكان پذير بوده و براي رسيدن به آن بايد در صحنه ماند و پافشاري كرد.

وي با اشاره به تجربه انتخابات مجلس هفتم، نگراني‌هاي جامعه را در اين باره به حق خواند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21103

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمدرضا خاتمي: مشاركت حداكثري مردم در انتخابات نياز جدي كشور است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005