Click for Amazing Phone Card








شنبه 27 فروردین 1384

محمدرضاخاتمي: آنان‌كه حقوق اساسي ملت را ناديده مي‌گيرند حقوق اقتصادي مردم را نيز رعايت نمي‌كنند؛ براي رسيدن به هدف بايد درصحنه ماند،ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت: گروههايي كه حاضر نيستند حقوق اساسي مردم را رعايت كنند به هيچ وجه مايل نخواهند بود كه حقوق اقتصادي ملت را نيز رعايت كنند.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت ”ياران دبستاني گرگان”، ”محمدرضا خاتمي “ پنجشنبه شب در همايش حاميان معين در گرگان افزود: نمي‌توان شعار دفاع از حقوق ملت را سر داد، ولي اساسي‌ترين حقوق انسانها را رعايت نكرد.

وي توسعه انساني و علم‌محوري را از مهمترين شعارهاي دكتر معين دانست و افزود: تنها با رعايت حقوق انسانها در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي مي‌توان به مطالبات آنان پاسخ داد.

معاون اول معرفي‌شده براي دولت احتمالي معين، بزرگترين دستاورد اصلاحات را در هشت سال گذشته، آشنايي مردم با حقوق اساسي خود عنوان كرد و افزود: امروز دايره حقوق انسانها به خوبي در جامعه تبيين شده و مردم مي دانند شعارهاي اقتصادي كساني‌كه نمي‌توانند انديشه‌هاي مختلف درون جامعه را تحمل كنند، غيرصادقانه و تبليغاتي است.

وي انتخابات آزاد و حق تعيين سرنوشت بدون دخالت حاكمان را از مهمترين حقوق اساسي ملت‌ خواند و مدعي شد كه اين حق در سالهاي اخير مورد خدشه قرار گرفته است.

دبيركل جبهه مشاركت، انفعال و انزواي گروههاي سياسي و مردم را مخالف دستيابي به هدف برگزاري انتخاباتي كه آن را آزاد مي‌ناميد، برشمرد و خاطرنشان ساخت: براي رسيدن به اين هدف بايد در صحنه ماند و پافشاري كرد.

وي با اشاره به تجربه انتخابات مجلس هفتم، برخي از نگراني‌هاي را، به حق خواند و يادآور شد: البته شواهدي وجود دارد كه تجربه تلخ مجلس هفتم تكرار نمي‌شود و برخي از تبعات آن انتخابات پند گرفتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاتمي با ابراز اين عقيده كه آنچه افزايش تهديدات بين‌المللي و به خطرافتادن امنيت ملي كشور مي‌خواند، از تبعات منفي انتخابات مجلس هفتم بوده است، ادامه داد: اگر انتخابات رياست‌جمهوري نهم هم به شيوه مجلس هفتم برگزار شود، با كاهش مشاركت مردم، امنيت ملي به شدت زير سوال مي‌رود.

در همين زمينه:

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005