Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 18 فروردین 1384

هادي قابل :جبهه اصلاحات در مرحله دوم انتخابات از معين حمايت مي‌‏كند، امروز

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي معتقد است: جايگاهي كه در حال حاضر مصطفي معين در ميان نخبگان و توده مردم دارد, مشابه جايگاهي است كه خاتمي در سال 76 در چنين موقعيتي داشت.
هادي قابل با بيان اينكه خاتمي در سال 76, در ميان نخبگان و فرهيختگان شناخته شده بود اما در ميان توده مردم شناخت كافي نسبت به وي وجود نداشت و با تلاش نخبگان به مردم شناسانده شد، موقعيت دكتر معين را نيز در حال حاضر چنين دانست.
وي، آراي هاشمي رفسنجاني, كروبي, ولايتي, لاريجاني و ساير كانديداهاي مطرح در انتخابات رياست‌‏جمهوري را بر اساس نظرسنجي‌‏هاي صورت گرفته ثابت ارزيابي كرد و در عين حال ميزان آراي مصطفي معين را استثنا دانست و در اين مورد گفت: بر اساس اين نظرسنجي‌‏ها ميزان آراي مثبت دكتر معين در هر ماه افزايش يافته در صورتي كه ميزان ‌‏آرا منفي وي ثابت مانده است.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي تصريح كرد‌‏: اين امر نشان مي‌‏دهد، دكتر معين در صورت شناخته شدن در جامعه، نسبت به ساير نامزدها از شانس بيشتري براي پيروزي در انتخابات برخوردار خواهد بود.
قابل ضمن محتمل دانستن موفقيت مصطفي معين در مرحله اول انتخابات, رقابت در مرحله دوم را بين معين و هاشمي رفسنجاني دانست و گفت‌‏: اين رقابت به واقع رقابتي بين دو انديشه خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطر نشان كرد: در مرحله دوم تمامي گروه‌‏هاي جبهه اصلاحات از دكتر معين حمايت خواهند كرد و در مقابل جناح محافظه‌‏كار پشت‌‏سر هاشمي قرار مي‌‏گيرد.
به گفته قابل، در مرحله دوم شرايط، جهت شناسانده شدن معين به جامعه محيا مي‌‏شود و به اين سبب احتمال پيروزي وي در انتخابات افزايش مي‌‏يابد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20864

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هادي قابل :جبهه اصلاحات در مرحله دوم انتخابات از معين حمايت مي‌‏كند، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005