Click for Amazing Phone Card








شنبه 13 فروردین 1384

حسين انصاري‌‏راد: تحقق همبستگي ملي بدون دريافت سهم واقعي همه مردم و گروه‌‏ها از قدرت امكان‌‏پذير نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يك نماينده مجلس ششم گفت: بهترين فرصت در شرايط فعلي براي رفع فاصله بين مردم و حاكميت و تبديل ياس عمومي به اميد و اعتماد، برگزاري انتخابات آزاد است.
حسين انصاري‌‏راد در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اين مطلب كه همبستگي ملي و وحدت جامعه، نيازمند اشتراك عموم مردم در قدرت و اداره كشور، نظارت مردم بر مديريت، پاسخ‌‏گويي حاكميت و شفافيت سياست‌‏هاي اعمال شده از سوي مديريت كشور است، گفت: تحقق همبستگي ملي بدون دريافت سهم واقعي همه مردم و گروه‌‏ها از قدرت امكان‌‏پذير نيست.
وي تصريح كرد: در شرايط كنوني شرط دستيابي به وحدت ملي و رفع ملالت مردم از مديريت، برگزاري انتخابات آزاد و شركت صميمانه همه فعالان سياسي و تمام ملت با همه اختلافات فكري و عقيدتي در آن است، به گونه‌‏اي كه مردم احساس كنند، ضمن اينكه امكان انتخاب آزادانه را دارند، انتخاب شوندگان نيز مي‌‏توانند به عنوان نمايندگان مردم، نقش خود را ايفا كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انصاري‌‏راد تاكيد كرد: در نظام اسلامي تمام رده‌‏هاي حاكميت، مشروعيت خود را از رأي مردم مي‌‏گيرند و اصل 56 قانون اساسي به صراحت مردم را حاكم بر سرنوشت خود مي‌‏داند و به هيچ كس حق محدود كردن اين آزادي را نمي‌‏دهد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20852

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين انصاري‌‏راد: تحقق همبستگي ملي بدون دريافت سهم واقعي همه مردم و گروه‌‏ها از قدرت امكان‌‏پذير نيست، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005