Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 27 اسفند 1383

بيانيه سيزدهمين اجلاس مجلس خبرگان: كانديداها و هواداران رياست جمهوري با شيوه اسلامي به تبليغ بپردازند، ايلنا

مسئولان سه قوه درجهت گسترش عدالت در جامعه و جلوگيري از اسراف و ريخت و پاش‌‏هاي بي حساب تلاش كنند

تهران- خبرگزاري كار ايران

خبرگان رهبري با تاكيد بر اهميت انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند: انتظار از كانديداها و هوادارانشان اين است كه پيوسته مصالح ملي را مدنظر داشته و با شيوه اسلامي به تبليغ پرداخته و از ايجاد تشنج و اختلاف، تخريب و تضعيف كانديداهاي ديگر، ‌‏اسراف و تبذير در تبليغات، خودداري كرده، حدود و موازين شرع مقدس را رعايت كنند.

به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، بيانيه سيزدهمين اجلاس رسمي خبرگان رهبري با اشاره به ايام ماه محرم و صفر ياد آورمي‌‏شود: فرهنگ ايثار و شهادت كه برگرفته از فرهنگ عاشورا است راز و رمز سربلندي و عزت مردم ايران بوده و خواهد بود، بايد همگان در پاسداري از اين فرهنگ كوشيده و در جهت گسترش آن تلاش كنيم، اين فرهنگ است كه پاسخي عملي به تهديدهاي احمقانه دشمنان انقلاب اسلامي است، آنان بايد بدانند كه نمي‌‏توانند ملتي را كه مرگ را ترسانده‌‏اند از مرگ بترسانند.
خبرگان رهبري با تقدير و تشكر از مقام معظم رهبري كه با رهبري موثر در عرصه‌‏هاي مختلف پيوسته زمينه‌‏ساز سربلندي نظام مقدس اسلامي در تمامي ابعاد است، ‌‏عمل به رهنمودهاي معظم‌‏له را راز عز ت و عظمت ايران اسلامي اعلام كرد.
سپس با بيان اين كه در آستانه انتخابات دوره نهم رياست جمهوري قرار داريم، ذكر كردند: اهميت اين انتخابات بر كسي پوشيده نيست؛ زيراكه انتخاب شخصيتي است كه مي‌‏خواهد چهار سال مسوليت اجرايي كشور را به عهده گيرد، از اين رو انتظار از ملت ايران اين است كه همان‌‏گونه كه تاكنون با حضورهاي افتخار آفرين خود در صحنه‌‏هاي مختلف موجب سربلندي نظام اسلامي شدند، در اين عرصه نيز حضوري گسترده داشته و از اين رهگذر گامي بلند در تقويت مردم سالاري ديني بردارند.
تلاش كنند شخصيتي را به رياست جمهوري برگزينند كه به مسووليت نگاه امانت داشته،‌‏ امانتدارانه انجام وظيفه كند، شخصيتي را گزينش كنند كه مومن، مدير، مد بر، شجاع، قاطع، ساده زيست، هماهنگ با مقام معظم رهبري و در عرصه بين المللي از آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي دفاع كرده و هرگز مرعوب اجانب قرار نگيرد.
شخصيتي، را برگزينند كه در صدر دغدغه‌‏هايش تعميق باورهاي ديني و تحقق ارزش‌‏هاي الهي و حل مشكلات معيشتي مردم همانند ايجاد اشتغال، مبارزه با فقر و فساد و تبعيض باشد.
خبرگان رهبري از مسئولان انتخابات چه مسئولان نظارتي و چه مسوولان اجرايي خواستند كه در اين عرصه جز به اجراي قانون به چيز ديگري نينديشند و بدون تاثيرپذيري از جريان‌‏هاي موجود جامعه به تكليف الهي خود كه اجراي عادلانه و قانوني انتخابات است، عمل كنند.
به گزارش ايلنا، خبرگان رهبري با تاكيد بر افزايش ارزش‌‏هاي معنوي در جامعه يادآور شدند: به حمدالله در جامعه اسلامي شاهد موج گسترده گرايش روز افزون ملت به ويژه جوانان به سوي ارزش‌‏هاي اصيل اسلامي و معنويت هستيم، اما نمي‌‏توان اين واقعيت را انكار كرد كه لاابالي‌‏گري و ابتذال در برخي عرصه‌‏ها دردمندان ديني را نگران كرده و چشم به راه اقدام قاطع مسئولان است؛ اميد كه شاهد پاسخ عملي مسوولان در اين زمينه باشند.
درادامه با اشاره نوروز امسال ، آمده است: امسال نيز نوروز همزمان است با ايام مصيبت اهل البيت عليهم السلام، ما ضمن تجليل و تكريم ارزش‌‏هاي اسلامي نوروزي همانند كينه زدايي از دل‌‏ها، صله رحم و ديد و بازديدها‌ ‏به ديدار خانواده‌‏هاي معظم شهيدان رفتن، از مردم عزيزمان مي‌‏خواهيم در مراسم نوروزي حريم ‌‏آل پيامبر را حفظ كنند.
بيانيه خبرگان رهبري با اشاره به حوادث مصيبت‌‏بار ماه‌‏هاي اخير،‌‏ مصائبي كه در پي بارش برف درگيلان، و حادثه جانگداز زلزله زرند كرمان و حادثه سيل در برخي استان‌‏هاي كشور رخ داده را به مردم اين مناطق تسليت عرض نموده، و براي درگذشتگان اين حوادث آرزوي غفران و علو درجات و براي بازماندگان اين حوادث از خداوند صبر و اجر طلب كرد.
مجلس خبرگان رهبري با تشكر از مسئولان نظام اسلامي به پاس خدماتي كه تاكنون در اين زمينه انجام داده‌‏اند، تصريح كردند: مي خواهيم در كمك به اين هموطنان عزيز حادثه ديده از هيچ كوششي دريغ ننمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه بيانيه با اشاره به تلاش‌‏هاي مسئولان سه قوه در عرصه خدمت به مردم، آمده است: از آنان مصرانه مي‌‏خواهيم درجهت گسترش عدالت در جامعه، صرفه‌‏جويي در هزينه‌‏هاي بيت المال، جلوگيري از اسراف و ريخت و پاش‌‏هاي بي حساب در سازمان‌‏ها و مبارزه جدي با فساد و حمايت از اقشار آسيب پذير گام‌‏هاي بلندتري بردارند؛ ضمن اين كه در جهت حل مشكلات جوانان همانند اشتغال، مسكن،‌‏ ازدواج و نيز مبارزه با گراني و تورم عنايتي ويژه مبذول دارند.
همچنين در مورد مذاكرات هسته‌‏اي، اضافه مي‌‏كنند: همان‌‏گونه كه مقام معظم رهبري مدظله العالي و مسئولان نظام اعلام كرده‌‏اند؛ ايران اسلامي هرگز از حق طبيعي خود كه داشتن فناوري هسته‌‏اي صلح آميز است، نخواهد گذشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20818

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه سيزدهمين اجلاس مجلس خبرگان: كانديداها و هواداران رياست جمهوري با شيوه اسلامي به تبليغ بپردازند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005