Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 4 اسفند 1383

حبيب الله پيمان: تبعيض‌‏هاي موجود نبايد بهانه‌‏اي براي كناره‌‏گيري از مسوليت اجتماعي شود، ايلنا

- نيروهاي ملي مذهبي تاكنون در مورد انتخابات رياست‌‏جمهوري تصميمي نگرفته‌‏اند

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل جنبش مسلمانان مبارز، گفت: نيروهاي ملي مذهبي معتقدند كه تبعيض‌‏هاي موجود در عرصه سياسي و محروميت ملت از حقوق اساسي‌‏شان نبايد بهانه‌‏اي شود براي كناره‌‏گيري گروه‌‏هاي سياسي و اجتماعي از مسووليت اجتماعي و تلاش براي تحقق حقوق ملت.‌‏

حبيب‌‏الله پيمان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اينكه نزديك شدن به زمان انتخابات خواه ناخواه فضاي مناسب‌‏تري را جهت تعامل و گفت‌‏وگو در عرصه اجتماعي به منظور از تأمين حقوق و آزادي هاي اساسي ملت به وجود مي‌‏آورد، اظهار داشت: نيروهاي سياسي، اجتماعي، فكري و نخبگان نبايد از اين فرصت براي بيان ديدگاه‌‏ها و مطالبات‌‏شان چشم‌‏پوشي كنند.
وي با تصريح بر اينكه نيروهاي ملي مذهبي در خصوص نحوه حضورشان در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري تاكنون تصميمي نگرفته‌‏اند، ادامه داد: به عقيده نيروهاي ملي مذهبي انتخابات سالم تنها در شرايطي مي‌‏تواند برگزار شود كه حقوق ملت كه در قانون اساسي نيز مورد تأكيد قرار گرفته است، تأمين شود و محروميت‌‏هاي موجود رفع گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان ضرورت مشاركت فعال و جمعي گروه‌‏هاي دموكراسي‌‏خواه در جريان انتخابات رياست جمهوري را مورد تأكيد قرار داد و گفت: تمامي گروه‌‏هاي آزادي‌‏خواه و دموكراسي‌‏خواه در اين مقطع بايد به صورت هماهنگ و همگرا براي تحقق حقوق ملت تلاش كند.
وي مشاركت فعال گروه‌‏هاي دموكراسي‌‏خواه در عرصه انتخابات را سبب تأثير بر رفتار حكومت به منظور پذيرش خواسته‌‏هاي بر حق مردم و همين طور ترغيب مردم براي فعاليت اجتماعي جهت تأمين حقوق‌‏شان دانست و تصريح كرد: معتقديم كه با سكوت و كناره‌‏گيري محدوديت‌‏ها زدوده نمي‌‏شود و حقوق و آزادي‌‏هاي مردم تحقق نمي‌‏يابد.
اين فعال ملي مذهبي خاطر نشان كرد: به اعتقاد ما دموكراتيزاسيون فرآيندي است، تدريجي كه بايد در تمامي مناسبات اجتماعي نهادينه شود و با تسخير قدرت و صدور فرمان‌‏هاي از بالا به پائين تحقق نمي‌‏يابد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20760

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب الله پيمان: تبعيض‌‏هاي موجود نبايد بهانه‌‏اي براي كناره‌‏گيري از مسوليت اجتماعي شود، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005