Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 3 اسفند 1383

رفسنجاني: در صورت احساس وظيفه، خواهم آمد، هراس از مشكلات مانع اقدام من نخواهد شد، ايسنا

- راحت‌طلبي در زندگي اجتماعي‌ عامل تعيين‌كننده‌اي در تصميماتم نيست


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام در پاسخ به دعوت جمعي از پزشكان مراكز علوم پزشكي، دانشگاه‌ها و مراكز درماني كشور از وي جهت حضور در انتخابات نهمين دوره‌ رياست جمهوري، گفت: «از سال‌ها قبل به اين منطق پايبندم كه راه درست مديريت كشور اين است كه راه حضور ديگران را هموار نماييم.»


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني با بيان اين مصرع از شعر «من نه آن باشم كه روز جنگ ببيني پشت من» تاكيد كرد: «در صورت احساس وظيفه خواهم آمد. در زندگي هيچ‌گاه هراس از مشكلات مانع اقدام من نشده و نخواهد شد و راحت‌طلبي در زندگي اجتماعي‌ام عامل تعيين‌كننده‌اي در تصميمات من نيست.»


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با ارائه تحليلي از شرايط علمي جهان، گفت: «راه درست پيشرفت كشور از طريق توليد و توسعه‌ علم و دانش است. به همين دليل جهت‌گيري‌هاي چشم‌انداز بيست ساله بر مبناي دانايي‌محوري قرار گرفته است.»


هاشمي رفسنجاني، با اشاره به ضرورت توجه به بهره‌وري براي ايجاد تحولي اساسي، گفت: «زيربناها و زيرساخت‌ها در كشور مهياست تا با يك جهش، جامعه را پيشرفته و مترقي ببينيم.»


وي با بيان اينكه انسان، طبيعت و ابزار سه ضلع اساسي حركت درست جامعه هستند، اظهار داشت: «اگر به هر يك از اضلاع اين مثلث به اندازه سهم و ارزش آنها در برنامه‌ريزي‌ها و تصميم‌سازي‌ها نگريسته شود، جامعه به سمت دانايي‌محوري به پيش خواهد رفت.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي رفسنجاني بر توجه ويژه به ارزش افزوده در همه بخش‌ها تا رسيدن به استانداردهاي مطلوب تاكيد كرد.


وي جامعه پزشكي كشور را به لحاظ نيروهاي مستعد در تاثيربخشي جامعه جهت تحصيل علوم و فنون پيشرفته با اهميت دانست و مسووليت اين قشر را در جهت تحرك جامعه براي رسيدن به شاخص‌هاي چشم‌انداز بيست ساله توسعه‌ كشور در بخش بهداشت بسيار سنگين توصيف كرد.


رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام، از جمله راهكارهاي اساسي جامعه براي رفع مشكلات بهداشت و درمان را بيمه واقعي دانست و گفت: «با توجه به امكانات و ظرفيت‌هاي موجود، اين كار شدني است و سخت نيست.»


وي همچنين بر اهميت دانش مديريت پزشكي در جهت تاثيرگذاري و ارتقاي بهره‌وري تاكيد كرد.


هاشمي رفسنجاني گفت: «با توجه به مجموعه‌ مستعد، اعم از آموزشي، درماني، بهداشتي و با وجود بسترهاي مناسب، ايران مي‌تواند به قطب نيرومند بهداشت و درمان تبديل شود.»


به گزارش ايسنا، در ابتداي اين ديدار دكتر طباطبايي به نمايندگي از پزشكان با ارائه گزارشي از وضعيت بهداشت و درمان كشور، گفت: «انقلاب اسلامي از جهت كمي و كيفي راه‌آورد بسيار عظيمي داشته است. البته شان نظام جمهوري اسلامي تلاش و توفيقات بيش از اين را مي‌طلبد.»


طباطبايي با اشاره به ظرفيت‌ها، زيربناها، تجهيزات و امكانات، خواستار توجه مسوولان به جامعه پزشكي براي ارائه خدمات بيشتر به مردم شد.


دكتر خليل علي‌محمدزاده نيز در سخنان كوتاهي خطاب به هاشمي رفسنجاني گفت: «در اين برهه حساس، تنها شما هستيد كه مي‌توانيد با توجه به چالش‌هاي داخلي و خارجي سكاندار قوه اجرايي كشور باشيد. در اين صورت مي‌توان به آينده‌اي روشن براي ايران اميدوار بود.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20756

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: در صورت احساس وظيفه، خواهم آمد، هراس از مشكلات مانع اقدام من نخواهد شد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005