Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 29 بهمن 1383

حبيب‌الله پيمان :ملي و مذهبي‌ها قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستند، امروز

حبيب‌الله پيمان با اشاره به شرايط لازم براي برگزاري يك انتخابات آزاد و سالم كه منجر به حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي مي‌شود اشاره كرد و گفت: در يك انتخابات دموكراتيك همه بايد از يك حقوق برابر براي حضور در اين عرصه برخوردار بوده و در اين ميان نبايد تفاوتي ميان افراد و گروه‌ها باشد.
وي ادامه داد: متاسفانه شرايط انتخابات رياست جمهوري آتي به گونه‌اي به پيش مي‌رود كه همه افراد و گروه‌ها به ويژه احزاب مستقل از حاكميت از حقوق و امكانات مساوي براي حضور در اين رقابت برخوردار نيستند. به طور مثال افراد شاخص‌ اين گروه‌ها و روزنامه‌هاي مستقل نمي‌توانند به صورت آزاد و بي واهمه نظرات خود را به جامعه منعكس كنند.
اين فعال ملي و مذهبي تاكيد كرد: نيروهاي ملي و مذهبي معتقدند كه بايد فعالانه از حاكميت خواست كه اين حق به مردم داده شود. به عبارتي ما قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان اظهار داشت: نيروهاي ملي و مذهبي براي حضور در انتخابات شرايطي دارند و در صورت محقق شدن اين شرايط در انتخابات حضور فعال خواهند داشت. اما با توجه به تجربيات گذشته و واقعيت‌هاي موجود در كشور، بعيد مي‌دانم كه نيروهاي ملي و مذهبي كانديداي مشخصي در انتخابات داشته باشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20746

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب‌الله پيمان :ملي و مذهبي‌ها قائل به برخورد منفعلانه در انتخابات نيستند، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005