Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 بهمن 1383

دبیر کل حزب موتلفه: رسیدن به یک نامزد مقبول امر پیچیده‌ای نیست، مهر

* ما دغدغه‌ای در خصوص گزینه شورای هماهنگی نداریم

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت : ما دغدغه‌ای در خصوص گزینه شورای هماهنگی نداریم؛ آنچه مورد دغدغه ماست این است که مردان باکفایت و بالیاقتی عهده‌دار مسوولیت دولت آینده شوند.
به گزارش سرویس سیاسی مهر، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، با اشاره به ایام محرم گفت: نقش آزادگی، ظلم‌ستیزی و تنفر از بیدادگری در فطرت اولیه همه انسانها از طرف خداوند قادرمتعادل به ودیعت گذاشته شده است و به همین علت حادثه عظیم عاشورا فقط مطلوب فطری مسلمانان نیست و عالم انسانیت به این رویداد با دید تعظیم و تبعیت می‌نگرد.

وی افزود: ملت انقلابی و عاشورایی ایران نیز قطعا مانند سالهای قبل، عشق به اهل بیت اطهارعلیهم السلام و بالاخص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را در این ایام به شایسته‌ترین وجهی با دل و دیده، ابراز خواهند داشت و نشان خواهند داد که الگوی تمام عیار عاشورائیان منتظر هستند.

حبیبی در ادامه با اشاره به اعلام نتایج انتخابات عراق، این پیروزی را به آحاد ملت برادر این کشور تبریک گفت و برای انتخاب‌شدگان، موفقیت در اجرای دقیق خواسته‌های بحق مردم عراق را خواستار شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی این پیروزی را پیروزی همه‌ ملت اسلام‌خواه عراق دانست و گفت: رسانه‌های استکباری می‌کوشند به اختلافات قومی و مذهبی در عراق دامن بزنند؛ لحن بکاررفته در خبرهای اینگونه رسانه‌ها و برخی رسانه‌های ساده ‌اندیش نشان می‌دهد که آنها از قدرت ملت عراق در وحدت با مرجعیت خردورز و دلسوز کشورشان بشدت نگرانند و می‌کوشند که مرجعیت نجف را منحصر به شیعیان نمایند، در حالیکه آیت‌الله العظمی سیستانی به مصلحت کشور و ملت می‌اندیشند و یکپارچگی و اتحاد همه مردم عراق را در برابر اشغالگران و غارتگران نفت و قاتلان آن مردم، خواستارند.

وی از ملت برادر عراق و همه‌ قومیت‌ها و مذاهب اعم از کرد، عرب، ترکمن، شیعه، سنی و اقلیت‌های مذهبی خواست وحدت خود را بیشتر کنند، زیرا پس از پیروزی در انتخابات راهی دشوارتر در پیش دارند تا بتوانند عراقی آزاد، مستقل و مرفه و در یک کلمه عراقی اسلامی داشته باشند.


حبیبی تصریح کرد: هرکس خواهان عراقی نیرومند، آزاد و خوشبخت است نباید ابزار توطئه‌های اختلاف برانگیز گردد؛ بدیهی است نظام و قانون اساسی در هر کشور بر اساس اکثریت قاطع، با رعایت حقوق همه اقوام و اقلیت‌های دینی شکل می‌گیرد و مسلما نظام حکومتی آینده عراق و قانون اساسی آن اسلامی است و اسلام به حقوق همگان احترام ویژه دارد.

وی ادامه داد: انتخابات عراق باید سران آمریکا و کشورهایی که نیروهایشان همراه اشغالگران در عراق هستند را متوجه کند که از سیاست‌های غلط دست بردارند و بدانند که با ملت مقاوم، مبارز و استقلال‌خواه عراق نمی‌توانند با زبان سلاح و زورگویی سخن بگویند.

حبیبی در خصوص راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز اظهار داشت: این راهپیمایی باشکوه با وجود برف و یخبندان بی‌سابقه در این 2 دهه، اوج بلوغ سیاسی و درک سیاست‌های داخلی و منطقه‌ای و جهانی ملت ایران را اثبات کرد و برغم مواضع سران آمریکا، کوبنده‌ترین پاسخ را به تهدیدات دشمنان اسلام و ایران داد.

وی گفت: این وحدت، آگاهی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران بهترین بازدارنده شرارت‌ها، توطئه‌ها و خیالات شوم آمریکا و همفکرانش است و ملت همین وحدت و هماهنگی را به خواست خدا در انتخابات آینده‌ ریاست جمهوری ابراز خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو برخی خبرهای منتشره در رسانه‌های مختلف درباره‌ ناهماهنگی و اختلاف بین اصولگرایان را حاکی از نگرانی رقبا و مخالفان در صحنه انتخابات دانست که آنها مسایل مربوط به قبل از نهایی شدن نامزد نیروهای اصولگرا را اختلاف می‌نامند.

وی برهماهنگی حزب موتلفه اسلامی با همه‌ اصولگرایان، تاکید کرد و گفت: ما دغدغه‌ای در خصوص گزینه شورای هماهنگی نداریم؛ آنچه مورد دغدغه ماست این است که مردان باکفایت و بالیاقتی عهده‌دار مسوولیت دولت آینده شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: ما معتقدیم تصمیم شورا محصول عقل جمعی اصولگرایان خواهد بود و ما در برابر آن تمکین خواهیم کرد.

حبیبی افزود: عقل جمعی اصولگرایان، تکثر در نامزدها و رقابت در درون نیروهای ارزشی را برنمی‌تابد و رسیدن به یک نامزد مقبول امر پیچیده‌ای نیست.

حبیبی در مورد تازه‌ترین تصمیمات کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه سال آینده نیز گفت: ما یک نکته مهم را همیشه باید مدنظر داشته باشیم و آن توسعه عدالت محور است که همواره مورد توصیه مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: اینکه سود بنگاههای بزرگ اقتصادی دولت به هنگام تقسیم، به اندوخته سرمایه‌ای یا اندوخته قانونی اختصاص یابد و مقدار اندکی به درآمد عمومی خزانه واریز شود، مفهوم این کار محروم کردن ملت از منافع بنگاههای اقتصادی است و این رویکرد مغایر اصل توسعه محور و مغایر اصول 44 ، 45 و 53 قانون اساسی و قوانین محاسبات عمومی است.

وی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق اظهار داشت: نمایندگان محترم در کمیسیون تلفیق زحمات زیادی در تنظیم بودجه متحمل شدند. باید دقت کرد مغایرت برخی تبصره‌ها با اصول 44، 45 و53 قانون اساسی و قوانین محاسباتی، زحمات آنها را به هدر ندهد و باید راهی پیدا کرد تا این مغایرتها برطرف شود.

وی تاکید کرد: مجلس باید جلوی هرز رفتن منابع درآمدی دولت را بگیرد تا کسری بودجه را به صفر برساند.

حبیبی در پایان ضمن اظهار تاثر شدید از حادثه دلخراش آتش‌سوزی در مسجد ارک تهران برای درگذشتگان، غفران الهی و برای مجروحین شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسالت نمود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20742

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبیر کل حزب موتلفه: رسیدن به یک نامزد مقبول امر پیچیده‌ای نیست، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005