Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 26 بهمن 1383

فرمانده نيروي مقاومت بسيج تهران: مي‌خواهند با لفظ جذاب اصلاح‌طلبي و رفراندوم، ولي‌فقيه را از صحنه كنار بزنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

سردار احمدي‌مقدم با اشاره به مشكلات اقتصادي كشور در شرايط كنوني گفت: امروز عده‌اي مي‌خواهند با انكار پيشرفت‌هاي مادي و برجسته‌كردن مشكلات اقتصادي يأس و نااميدي را بين مردم ترويج كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) وي در ابتداي سخنراني‌اش در همايش فرهنگي سياسي پايگاه 188 مهديه با اشاره به فرارسيدن ماه محرم، اين ايام را فرصتي براي ارزيابي دروني دانست و گفت: بايد خود را بسنجيم و ببينيم، كجا دچار آفت شده‌ايم تا آفت‌زدايي كنيم.

احمدي مقدم در بخش ديگري از اين سخنراني با طرح بحث مادي‌گري در دنياي كنوني افزود: علم بشر بسيار ناقص است و به همين دليل است كه علي‌رغم پيشرفت‌هاي علومي چون جامعه‌شناسي، فلسفه و سياست، باز هم برخي به اين نتيجه مي‌رسند كه دين موجب عقب‌ماندگي جامعه است.

سردار احمدي‌مقدم در ادامه با اشاره به بحث عاشورا گفت: اگر امام حسين(ع) با معادلات مادي‌گرايانه وارد ميدان مي‌شد،‌ مطمئنا پيروز نمي‌شد.

وي با طرح اين سوال كه چرا كه آمريكايي‌ها مي‌توانند با ساير انقلابيون دنيا كنار بيايند، ولي در مورد جمهوري اسلامي چنين امكاني وجود ندارد، پاسخ داد: ساير انقلابيون به خاطر عقب‌نشيني از آرمان‌هاست كه با آمريكا كنار مي‌آيند، ولي انقلاب ما پارادايم حاكم بر جهان را تغيير داد و اين رمز مخالفت آنها با جمهوري اسلامي است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج تهران با بيان اين مطلب كه اصلاحات واقعي همان بيان امام حسين(ع) است كه مي‌فرمايد براي اصلاح امت جدم آمدم، گفت: مي‌خواهند با لفظ جذاب اصلاح‌طلبي و رفراندوم، ولي‌فقيه را از صحنه كنار بزنند. مي‌خواهند به اسم ليبرال‌دموكراسي، رياست‌جمهوري را در رهبري ادغام كنند و اين يعني حذف رهبري.

وي ادامه داد: جامعه ديگر فريب نمي‌خورد. ديگر بني‌صدرها نمي‌توانند با اتوبوس سوارشدن و ايستادن در صف، مردم را بفريبند. مردم ما يكي از سياسي‌ترين اجتماعات هستند، در مقابل آمريكايي‌ها كه از غيرسياسي‌ترين ملت‌هاي جهان هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌مقدم در بخش ديگري از اين سخنراني، با اشاره به بحث انتخابات در عراق گفت: آمريكايي‌ها شاهدند كه برنده‌ي اين انتخابات طرفداران طرز فكر امام خميني (ره) هستند.

وي به نقل از يك سناتور آمريكايي گفت: آمريكا چند هزار كشته و مجروح در عراق داد و در نهايت عراق را تحويل ايران داد و حالا مجبور به عقب‌نشيني است.

احمدي مقدم گفت: آمريكا در موقعيتي نيست كه بخواهد ايران را تهديد كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20738

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروي مقاومت بسيج تهران: مي‌خواهند با لفظ جذاب اصلاح‌طلبي و رفراندوم، ولي‌فقيه را از صحنه كنار بزنند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005