Click for Amazing Phone Card








جمعه 23 بهمن 1383

علي لاريجاني: نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي، گفت: صداقت مسوولان و وفاق ملي موجب كارآمدي نظام مي‌‏شود.

به گزارش "ايلنا" علي لاريجاني كه چهارشنبه شب در جمع مردم و جوانان اهواز در مسجد فاطميه اين شهر سخن مي‌‏گفت، با بيان اينكه انقلاب اسلامي واقعه‌‏اي بزرگ در تاريخ بود، اظهار داشت: شور مردم در جريان انقلاب به جوهره ديني آن باز مي‌‏گردد.
وي با اشاره به برخي تحليل‌‏هاي نادرست از انقلاب اسلامي ايران، گفت: شهيد مطهري مي‌‏گفتند كه جوهره انقلاب ما ديني است و رهبري امام خميني (ره) به عنوان فقيه عالم و عارف و نيز شعارهاي انقلاب مويد اين نظر است.
لاريجاني روحيه جهادي مردم ايران را موجب عزت ملت ايران و شكسته شدن اسطوره آمريكا دانست و گفت: اين حركت امام (ره) و ملت موجب شد تا جوامع اسلامي جان تازه‌‏اي بگيرند و با الهام از انقلاب اسلامي ايران در برابر زورگويان مقاومت كنند.
لاريجاني ساماندهي وضع اقتصادي و معيشتي مردم را لازم خواند و افزود: در خوزستان 22 درصد بيكاري داريم و اين در حالي است كه معادن مختلف خاك حاصل خيز و آب كافي و نيز همسايگي با كشوري مثل عراق و امكان استفاده از بازارهاي آن وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كانديداي احتمالي اصول‌‏گرايان در پاسخ به سوالي در مورد اين كه آيا قوه مجريه نيز مانند مجلس سامان خواهد گرفت، اظهار داشت: مردم خواهان اين امر هستند و اميد دارند كه آبادگران ايران اسلامي خدمتگزاري به آنها را در قوه مجريه نيز دنبال كنند.
وي با اذكر اين مطلب كه به توصيه برخي از گروه‌‏ها و افراد موثر جريان اصول‌‏گرا به ميدان انتخابات رياست جمهوري آمده است، گفت: من اصراري براي تصدي اين مسووليت ندارم، اما نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم كه مي‌‏تواند در معرض افكار عمومي قرار گيرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20728

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: نظرات متفاوتي از ديگران براي اداره كشور دارم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005