Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 بهمن 1383

رفسنجاني: در عمق وجودم تمايلي به حضور در انتخابات ندارم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
نمايندگان اقليت‌هاي زرتشتي، كليمي، آشوري و ارامنه شمال و جنوب ايران در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با اشاره به تاكيدات قرآن و كتب اديان ديگر درباره‌ همزيستي مسالمت‌آميز انسان‌ها، گفت: «بسياري از فشارهايي كه در سطح دنيا نسبت به اقليت‌هاي كشورها اعمال مي‌شود، برخواسته از افراط و تفريط‌ها و پيرايه‌هايي است كه برخي از تندروها به اديان الهي و آسماني بسته‌اند.»

وي افزود: «ايران متعلق به همه ايرانيان است و همه ما بايد براي سربلندي آن بكوشيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در جواب به تقاضاي حضورش در انتخابات رياست جمهوري، گفت: «هنوز در عمق وجودم تمايلي به آمدن ندارم و اميدوارم فرد صالح ديگري انتخاب شود و به مطالبات مردم پاسخ دهد.»

در آغاز اين ديدار هر كدام از نمايندگان به بيان ديدگاههاي هم‌كيشان خود پرداختند و به اتفاق، با اظهار خرسندي از تصويب برابري ديه در مجمع تشخيص مصلحت، از اعضا و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تشكر كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20715

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: در عمق وجودم تمايلي به حضور در انتخابات ندارم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005