Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 بهمن 1383

وزير كشور: جريانات روشنفكري ريشه گرفته از فرهنگ غرب و متحجرين مي‌خواهند كارآمدي نظام را زير سوال ببرند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس سياسي

وزير كشور گفت: به عنوان وزارت كشور، در برگزاري انتخابات هيچ تكليفي جز برگزاري انتخابات سالم نداريم و از همه‌ي توان اداري‌ خود استفاده خواهيم كرد تا انتخابات را در فضاي سالم و با همكاري ديگران برگزار كنيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد عبدالواحد موسوي لاري طي سخناني در جلسه‌ي شوراي اداري استان اصفهان يكي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين چالش‌هاي موجود كشور را كارآمدي يا ناكارآمدي نظامي دانست كه مبتني بر انديشه‌ي ديني شكل گرفته است و تاكيد كرد كه در ميان همه‌ي مسائلي كه پيرامون انقلاب مطرح است بايد به اين مساله به خوبي پاسخ داده شود.

وي خاطرنشان كرد كه در اين بين دو گروه خواستار پاسخ منفي به اين مساله هستند؛ يكي جريانات روشنفكري ريشه گرفته از فرهنگ غرب و ديگري متحجرين.

وزير كشور اقدامات صورت گرفته طي 26 سال اخير در كشور را مورد توجه دانست و با بيان اين كه ايران امروز با ايران گذشته بسيار متفاوت است، اظهار داشت: توسعه‌ي ظرفيت‌هاي آموزش عالي و بالا رفتن سطح سواد از جمله كارهاي مهم اين دوران محسوب مي‌شود و بر اين اساس هم برنامه‌ي چهارم توسعه را بر مبناي دانايي نامگذاري كرديم.

وي سپس در مقايسه‌ي اصفهان با ساير استان‌ها آن را داراي تفاوت مهمي با ديگر استان‌هاي كشور دانست و با اشاره به سرمايه‌ي انساني اصفهان گفت: اصفهان با دارا بودن افرادي خلاق، فهيم و توانمند كه منشاء آثار بزرگي بوده‌اند، ذخيره‌ي تمام‌نشدني براي كل كشور است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير كشور افزود: در همين اصفهان در دو انتخابات گذشت حضور كمرنگي را شاهد بوديم كه يكي از دلايل آن احساس عدم عدالت و عدم توزيع عادلانه است و بيشترين ضربه را به پيكره‌ي نظام مي‌زند اما معمولا اين احساس با واقعيت منطبق نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20713

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: جريانات روشنفكري ريشه گرفته از فرهنگ غرب و متحجرين مي‌خواهند كارآمدي نظام را زير سوال ببرند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005