Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 بهمن 1383

سخنگوي دولت: سياست دولت برگزاري انتخاباتي آزاد و رقابتي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوي دولت در حاشيه‌ي مراسم معارفه‌ي محمدرضا خاتمي به عنوان معاون اول معين در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح مهم‌ترين برنامه‌ها و مباحث دولت خاتمي در مدت باقي‌مانده، از تلاش حداكثري براي فراهم كردن زمينه‌ي برگزاري انتخابات آزاد و رقابتي و به پايان رساندن بسياري از پروژه‌هاي نيمه تمام حياتي كه در كشور در دست اجراست ياد كرد.

وي گفت: به پايان رساندن اين پروژه‌ها، تحول ساختاري‌اي در برخي زمينه‌هاي اقتصادي به ويژه در زيربناها ايجاد خواهد كرد. از اين رو طي 6 - 5 ماه آينده گزارش‌هاي خوبي را به سمع مردم خواهيم رساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته‌ي وي برنامه‌ي مستمر دولت در زمينه‌ي سياسي نيز هم‌چنان ادامه خواهد يافت. بحث تنش‌زدايي نيز در عرصه‌ي سياست خارجي هم‌چنان مورد تاكيد و پيگيري دولت است، تا فضا براي تنفس جامعه‌ي ايراني در سطح بين‌الملل بيشتر باز شود و با استفاده از اين فضا براي ايجاد رفاه عمومي و اقتصاد، بكوشيم.

سخنگوي دولت در ادامه با بيان تفاوت ميان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و رياست جمهوري مبني بر اينكه در انتخابات رياست جمهوري تنها مرجع احراز صلاحيت‌ها شوراي نگهبان است و وزارت كشور هيچ دخالتي ندارد، افزود: بر اين اساس اختلاف‌نظري به وجود نخواهد آمد. وزارت كشور هم هم‌چنان گذشته انتخابات را با صلابت اجرا خواهد كرد.

وي با اظهار اميدواري نسبت به اينكه تجربه‌ي مجلس هفتم مجددا تكرار نشود، از اين تجربه به عنوان تجربه‌اي تلخ براي كشور ياد كرد و ادامه داد: سياست دولت، برگزاري انتخاباتي آزاد و سالم و رقابتي است و همين را براي رسيدن به نتيجه‌اي مطلوب پيگيري خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20712

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي دولت: سياست دولت برگزاري انتخاباتي آزاد و رقابتي است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005