Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 بهمن 1383

طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت: فعلا كروبي تنها فردي است كه مي‌تواند مشكلات اصلاح‌طلبان را حل كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
مسوول روابط عمومي طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت، با بيان اين كه اين تشكل دانشجويي اعتقاد دارد كه در حال حاضر، كروبي، تنها فردي است كه مي‌تواند مشكلات اصلاح‌طلبان را حل كند، گفت: در عين حال تصميم‌گيري نهايي اتحاديه در مورد انتخابات رياست‌جمهوري در اواخر اسفندماه انجام خواهد شد.

فائزه علي‌اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه با توجه به نظرسنجي‌هاي صورت گرفته از دانشجويان، اين تشكل تصميم نهايي‌اش را در مورد انتخابات خواهد گرفت، گفت: تصميم‌گيري در مورد اين موضوع بر عهده‌ي شوراي عمومي اتحاديه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علي‌اكبري گفت: ما در صدد هستيم كه مطالبات دانشجويان را در تصميم‌گيري نهايي‌مان در نظر بگيريم و اين مطالبات را در ديدارهايمان با كانديداهاي احتمالي مطرح خواهيم كرد.

مسوول روابط عمومي طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت، اظهار داشت: اعضاي اين اتحاديه تاكنون با چند تن از اعضاي مجمع روحانيون مبارز ديدارهايي داشته و نظرات و ديدگاه‌هايشان را در مورد انتخابات رياست‌جمهوري به آنها ارائه كرده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20679

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت: فعلا كروبي تنها فردي است كه مي‌تواند مشكلات اصلاح‌طلبان را حل كند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005