Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 بهمن 1383

معاون وزير كشور: “رجال سياسي“ يك واژه عام است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

معاون اجتماعي و امور شوراهاي وزير كشور گفت: مردم اگر اعتماد كنند و دريابند كه كانديداها به برنامه‌هاي مورد اشاره‌ پايبند هستند، مطمئنا در تعيين سرنوشت خود حضور فعال خواهند داشت؛ البته بايد توجه داشت كه مردم انتظار دارند تاثير رايشان را مشاهده كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اشرف بروجردي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: رويكرد اصلي كسي كه رييس‌جمهور مي‌شود، در امور اجتماعي اين است كه تصدي‌گري دولت را كاهش دهد و در جهت تامين رفاه اجتماعي حركت كند، همچنين به قشر آسيب‌پذير توجه ويژه‌اي داشته باشد.

وي در مورد تفسيرهايي كه از واژه‌ي “رجال سياسي” مي‌شود نيز گفت: به نظر من تعريف اين واژه يك تعريف عام است و اگر كسي آنرا را فقط به مردان محدود كند، دچار خطا شده است. در قرآن اين واژه به معناي عام آن يعني زنان و مردان به كار برده شده است. به نظر من بايد معناي اين واژه در جامعه بازتر شود و ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هايي كه وجود دارد از بين برود، تا تمام كساني كه در خود شرايط لازم را مي‌بينند بتوانند كانديدا شوند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20675

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون وزير كشور: “رجال سياسي“ يك واژه عام است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005