Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 بهمن 1383

هاشم صباغيان:اگر پيش شرط‌‏هاي برگزاري يك انتخابات آزاد‌‏ تحقق يابد، مردم را به حضور در انتخابات دعوت مي‌‏كنيم، ايلنا

* انتخابات آزاد تامين‌‏كننده منافع ملي ايران است

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي نهضت آزادي ايران، گفت: تحقق پيش‌‏شرط‌‏هاي برگزاري يك انتخاب آزاد‌‏, تامين‌‏كننده منافع ملي ايران است.

هاشم صباغيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با تأكيد بر لزوم آزادي زندانيان سياسي, آزادي مطبوعات، آزادي احزاب و پايان دادن به احضار فعالان سياسي و مطبوعاتي, به منظور افزايش مشاركت مردم در انتخابات رياست جمهوري، تصريح كرد: در صورتي كه اين مسائل كه پيش شرط‌‏هاي برگزاري يك انتخاب آزاد است، تحقق يابد, مردم را به حضور در انتخابات دعوت مي‌‏كنيم.
وي افزود: اگر مسوولان دقت كنند، به لزوم برگزاري يك انتخاب آزاد و سالم با توجه به شرايط كنوني جهاني و منطقه‌‏اي پي مي‌‏برند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي نهضت آزادي ايران با بيان اينكه به عنوان يك حزب، عرصه انتخابات را در مواجهه مستقيم با منافع ملي ايران مي‌‏دانيم، بنابراين براي اين امر ارزش بسياري قائل هستيم, تصريح كرد: در حال بررسي و مطالعه كليت امر انتخابات و شرايط پيش رو هستيم.
وي با اشاره به نامزدهاي انتخابات رياست‌‏جمهوري با طرح اين مطلب كه در اين انتخابات افراد مطرح نيستند و بايد برنامه‌‏هاي نامزدها را مدنظر قرار دهيم, خاطر نشان كرد: كانديداها بايد برنامه‌‏ها و مجريان برنامه‌‏هاي خود را به صورت شفاف بيان كنند و مشخص نمايند كه چگونه مي‌‏توانند اين برنامه‌‏ها را تحقق بخشند‌‏, در اين صورت مردم مي‌‏توانند نسب به آنها تصميم بگيرند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20674

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشم صباغيان:اگر پيش شرط‌‏هاي برگزاري يك انتخابات آزاد‌‏ تحقق يابد، مردم را به حضور در انتخابات دعوت مي‌‏كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005