Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 7 بهمن 1383

‌‏رفسنجاني: كانديدا شدنم با گذشت زمان به زودي مشخص مي‌شود، ايلنا

* به دنبال جلب نظر افراطيون دو جناح نيستم
* بر اساس مشي اعتدال حركت كرده و به آن پايبندم

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير حزب كارگزاران سازندگي يزد، با هاشمي رفسنجاني؛ رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، ملاقات و پيرامون مسائل مختلف از جمله انتخابات با وي گفت‌وگو كرد.

به گزارش "ايلنا"، علي‌‏اكبر هاشمي‌‏رفسنجاني در اين ديدار با بيان اينكه به هر حال از نظر وي وابستگي به چهره‌هاي محدود در نظام خيلي مفيد نخواهد بود، گفت: در صورتي كه فضاي جامعه خواهان حضور من باشد و همچنين براي حفظ خط مشي اعتدال و رويكرد عملگرايانه در سيستم اجرايي كشور، ممكن است كانديدا شوم كه اين موضوع با گذشت زمان به زودي مشخص مي‌شود.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه تندروي هميشه به كشور لطمه زده است، گفت: در هر صورت من با تندرو‌هاي هر دو جناح به توافق نخواهم رسيد، آنها نيز مخالفت‌‏هايي را با من خواهند داشته، هماهنگونه كه تاكنون چنين بوده است.
وي گفت: من دنبال جلب نظر آنها نخواهم بود و آنچه كه هميشه به صراحت به آن عمل كرده‌ام، بر اساس مشي اعتدال بوده و به آن پايبندم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي در بخش ديگري از سخنانش اشاره كرد: در حال حاضر در مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به تنوع سياسي كه در آن هست، نيز سعي كرده‌ام به‌دور از اختلافات فكري سياسي، در مجموع برنامه‌ها و سياست‌هاي مناسبي تدوين شود كه براي آينده خيلي مي‌تواند راه‌‏گشا و موثر باشد.
وي جمع‌آوري و تدوين يادداشت‌هاي روزانه خود را يكي ديگر از فعاليت‌‏هاي مهمي دانست كه در حال حاضر دنبال مي‌كند و از آن به عنوان مستندي از تصميم‌گيري‌ها و روند انقلاب ياد كرد.
در اين ديدار عماد تشكري، درخواست جمعي از فعالان سياسي و اجتماعي استان، همچنين دبيران حزب كارگزاران سراسر كشور را جهت دعوت از هاشمي‌‏رفسنجاني براي حضور در انتخابات به اطلاع وي رساند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20657

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‌‏رفسنجاني: كانديدا شدنم با گذشت زمان به زودي مشخص مي‌شود، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005