Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 5 بهمن 1383

شوراي هماهنگي جبهه‌ اصلاحات: انتخابات نهم بهترين و شايد آخرين فرصت براي تداوم اصلاحات است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
در جلسه‌ي اخير شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات با تاكيد بر لزوم مشاركت حداكثري مردم در انتخابات آتي رياست جمهوري انتخابات نهم به عنوان بهترين و شايد آخرين فرصت براي تداوم اصلاحات عنوان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين هادي خامنه‌اي رييس دوره‌اي جبهه‌ي اصلاحات پس از بيان اين مطلب به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با اشاره به اين كه در جلسه‌ي اخير شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات تصميمات كميته‌ي سياسي و انتخابات شورا مطرح و پس از بحث‌هاي گسترده موادي به عنوان نتيجه‌ي اين نشست مورد تاييد اكثريت اعضا قرار گرفت، در اين‌باره گفت: اصل سلامت انتخابات، حفظ حرمت و شخصيت همه‌ي كانديداهاي جناح‌ها، پرهيز از تخريب وجهه‌ي اين كانديداها و كوشش در جهت رشد اخلاق اسلامي از مواردي بود كه همه‌ي اعضاي شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات بر آن تاكيد كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين با بيان اينكه زمينه‌سازي براي مشاركت حداكثري نيز از ديگر موارد مورد تاكيد اعضا در اين جلسه بود، گفت:‌ اعضاي شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات با تاكيد بر زمينه‌سازي براي مشارك حداكثري معتقدند كه راي مردم يقينا در سرنوشت آن‌ها و كشور مهم خواهد بود؛ هرچند عده‌اي بخواهند از تاثير آن بكاهند و عده‌اي نيز در جهت بي‌اثر جلوه دادن آن عمل ‌كنند.

خامنه‌اي ادامه داد: ‌بر اساس موارد مورد تاكيد در اين جلسه‌ انتخابات آينده مهمترين و آخرين فرصت‌ها براي ادامه‌ي اصلاحات برشمرده ‌شد كه از دست دادن آن با عدم مشاركت در انتخابات شانس بازگشت به فضاي كنوني را براي مدت طولاني از اصلاح طلبان صلب مي‌كند.

وي همچنين اظهار داشت مشاركت فعال و يا عدم مشاركت مردم در انتخابات آتي رابطه‌ي مستقيم با امنيت كشور عزيزمان در برابر دشمنان و توطئه‌گران دارد. لذا بديهي است هرچه انتخابات پرشورتر باشد تهديد‌هاي مستقيم و غير مستقيم نسبت به كيان كشور كمتر و بي‌اهميت‌تر خواهد بود.

رييس دوره‌اي جبهه‌ي اصلاحات اظهار داشت: در جلسه‌ي اخير شوراي هماهنگي جبهه‌ي اصلاحات اعضا با تاكيد بر اصل رقابت در انتخابات عنوان كردند لازمه‌ي اين رقابت شركت همه‌ي كساني است كه قانون آن‌ها را واجد شرايط دانسته و آمادگي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري را دارند.

خامنه‌اي ادامه داد: هم‌چنين ضرورت بي‌طرفي همه‌ي نهادهاي قانوني از قبيل شوراي نگهبان، وزارت كشور و رسانه‌هاي ملي و صدا و سيما و تريبون‌هاي نمازجمعه و نيروهاي مصلح جمهوري اسلامي ايران از ديگر مواردي بود كه اعضاي شوراي جبهه‌ي اصلاحات بر آن تاكيد كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20653

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي هماهنگي جبهه‌ اصلاحات: انتخابات نهم بهترين و شايد آخرين فرصت براي تداوم اصلاحات است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005