Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 بهمن 1383

معاون سياسي صدا و سيما: رسانه‌ي ملي در انتخابات رياست‌جمهوري بي‌طرف است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون سياسي سازمان صداوسيما در همايش مديران مراكز بر بي‌طرفي اين سازمان به عنوان رسانه ملي در نهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دكتر رحماني فضلي با بيان اين كه انتخابات رياست‌جمهوري، نقطه عطفي در تبيين برنامه‌هاي صداوسيماست، گفت: براي هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن اين انتخابات و مشاركت حداكثري مردم در اين عرصه ملي، سه اصل مهم از جمله تقويت اعتماد مردم، ارتقاي اعتبار رسانه و بي‌طرفي مورد توجه قرار گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: برنامه‌ها بايد به گونه‌اي تهيه شود كه نيازهاي مخاطب را برآورده سازد.

رحماني فضلي با اشاره به نزديك‌شدن به ايام دهه فجر انقلاب اسلامي، بركات اين دهه را برشمرد و افزود: اين ايام مبارك يادآور خاطرات و حماسه‌هاي مردم ايران است كه به عنوان نماد وحدت ملي مي‌تواند در افزايش مشاركت مردم در انتخابات نقش داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رحماني فضلي با تشريح اوضاع سياسي اقتصادي و نظامي جهان گفت: سرزمين، منابع ، موقعيت، نيروي انساني كارآمد و فرهنگ غني با ساختار حكومتي مناسب و رهبري خوب، قدرت ملي در كشور را افزايش داده است و بايد به گونه‌اي عمل كنيم كه ضمن ارتقاي كارآمدي، رضايتمندي مردم را فراهم سازيم.

وي نقش رسانه را در تحولات چند سال اخير منطقه خاورميانه مثبت ارزيابي كرد و گفت: صداوسيما در ايجاد امنيت داخلي نقش مهمي بر عهده داشت.

رحماني فضلي گفت: ساختار حكومتي ايران ساختاري دموكراتيك است كه اين امر، قدرت ملي را در كشور افزايش داده است.

وي ضعف و ناكارآمدي برخي از مديران را در ايجاد نارضايتي مردم خاطرنشان كرد و گفت: بايد به گونه‌اي عمل كنيم كه هم كارآمدي را افزايش دهيم و هم رضايتمندي مردم فراهم شود كه رسانه در اين زمينه نقش مهمي برعهده خواهد داشت.

رحماني فضلي ديگر توانمندي‌هاي كشور را داشتن نيروهاي مستعد و توانمند در زمينه علمي اعلام كرد و گفت: وجود نيروگاه هسته‌اي، فناوري سدسازي و خودكفايي در گندم از مزيتهاي ايران اسلامي است.

وي در پايان افزود: در بحث مديريت نيز تجربيات خوبي داريم و آن چه بايد به آن توجه شود بحث مديريت در مديريت است كه رسانه مي‌تواند در اين زمينه نقشش را ايفا كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20644

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون سياسي صدا و سيما: رسانه‌ي ملي در انتخابات رياست‌جمهوري بي‌طرف است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005