Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 بهمن 1383

رفسنجاني: هنوز فرصت باقي است، در خدمتگزاري كوتاهي نخواهم كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

اعضاي كنگره سالانه خانه كارگر صبح امروز با رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام ديدار كردند.

به گزارش "ايلنا"، در اين ديدار هاشمي‌‏رفسنجاني در پاسخ به دعوت اعضاي خانه كارگر براي حضور ايشان در انتخابات رياست جمهوري، گفت: هنوز فرصت براي تصميم‌‏گيري در اين مورد باقي است و در صورتي كه وجدان جمعي به اين نتيجه برسد كه حضور من در انتخابات ضروري است، در خدمتگزاري كوتاهي نخواهم كرد.
هاشمي‌‏رفسنجاني عدم وابستگي انقلاب اسلامي ايران به چهره‌‏ها و شخصيت‌‏ها را از آرزوهاي خود عنوان كرد و افزود: وضعيت كنوني جامعه و بحران‌‏هاي منطقه‌‏اي و بين‌‏المللي دغدغه‌‏هايي را براي مردم عزيز ما ايجاد كرده است كه اميدوارم خواست مردم با حضور شخصي كه توانائي پاسخگويي به اين خواسته‌‏ها را داشته باشد، اجابت شود.
وي افزود: اكنون زيباترين تصوير براي من اين است كه ايران اسلامي را آباد و مرفه ببينم و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نخواهم كرد.
رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام اجابت خواسته‌‏هاي مشروع جامعه، به ويژه جامعه كارگري را از اهداف انقلاب اسلامي عنوان كرد و افزود: بايد از تمام ظرفيت‌‏هاي كشور در مسير توليد و سازندگي استفاده و با به كارگيري مديريت‌‏هاي علمي، ‌‏جذب سرمايه‌‏ها و سياست‌‏گذاري صحيح و حمايت از كارآفرينان، مشكلات مردم و جامعه را حل كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي‌‏رفسنجاني بيكاري را معضلي براي جامعه و نظام عنوان كرد و افزود: راهكارهاي مقطعي براي رفع بيكاري اگر در كوتاه‌‏مدت پاسخگو باشد، در بلندمدت اين توانايي را ندارد.
وي افزود: در ايران اسلامي مي‌‏توان با اين شرايط استثنايي جغرافيايي و سياسي و همچنين منابع عظيم معدني و نيروي كار ماهر و تحصيل كرده، آسان رونق اقتصادي ايجاد كرد.
رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام، پيش زمينه ايجاد رونق اقتصادي را تأمين امنيت سرمايه‌‏ها و امنيت شغلي نيروي كار عنوان كرد و افزود: در صورت ايجاد امنيت اقتصادي و امنيت شغلي مي‌‏توان اميدوار بود كه سرمايه‌‏هاي مادي و انساني در اين كشور بمانند و اگر اين امنيت تحت هر عنوان حتي عناوين مقدس خدشه‌‏دار شود، به صلاح نيست.
وي افزود: بعضي با اعمال سليقه‌‏هاي شخصي در روند زندگي روزمره مردم ايجاد اشكال مي‌‏كنند، در صورتي‌‏كه ما مجاز به اعمال هيچ نوع نظري به جز قانون و شرع نيستيم.
هاشمي‌‏رفسنجاني سرمايه‌‏هاي عظيم انساني و كاري و فني ايرانيان در خارج از كشور را براي اقتصاد فعلي ما بسيار با اهميت عنوان كرد و افزود: با جذب اين سرمايه‌‏ها مي‌‏توان نيروي كار را فعال و براي جامعه اشتغال ايجاد كرد و همچنين تعادل را در عرضه و تقاضاي نيروي كار ايجاد كرد.
رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام، افزود: زماني به عدالت نزديك مي‌‏شويم كه عرضه نيروي كار به جامعه با تقاضاي اين نيروها، مطابقت و كارگران نيز حق ا نتخاب داشته باشند و صاحبان نيروي كار نيز از حق‌‏شان محروم نشوند.
وي همچنين با يادآوري نقش و اهميت كارگران در پيروزي انقلاب اسلامي ايران و جنگ، از حضور آنها در صحنه‌‏هايي كه نظام به آنها نياز داشته، تقدير كرد.
در ابتداي اين ديدار عليرضا محجوب؛ دبيركل خانه كارگر ضمن ارائه گزارشي از روند برگزاري كنگره سالانه خانه كارگر، گفت: جمع حاضر با توجه به شرايطي كه كشور با آن رو به رو است، به نمايندگي از جامعه كارگري از رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام خواستند در نهمين دره انتخابات رياست‌‏جمهوري حضور يابند و انتظار دارند اظهارات اميدبخش بيشتري در مورد حضورشان در اين جلسه بشنوند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20643

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: هنوز فرصت باقي است، در خدمتگزاري كوتاهي نخواهم كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005