Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 24 دی 1383

نوري‌‏همداني: رياست‌‏جمهوري برگزينيدكه روحيه ارزشي داشته باشد؛دشمنان مي‌‏خواهند باطرح سكولاريسم وپلوراليسم عقيده مردم راتضعيف كنند،ا

تهران- خبرگزاري كار ايران

آيت‌‏الله حسين نوري‌‏همداني از مردم خواست كسي را براي رياست‌‏جمهوري انتخاب كنند كه روحيه انقلابي و ارزشي داشته باشد و به فكر رفع فقر، فساد، تبعيض و بيكاري باشد.

به گزارش "ايلنا" ، اين مرجع تقليد با اشاره به انتخابات نهم رياست‌‏جمهوري در سال آينده گفت: بايد كسي انتخاب شود كه روحيه انقلابي و ارزشي داشته باشد؛ به فكر از بين بردن فقر، فساد، تبعيض، بيكاري، جوانان و اسلام باشد.
وي افزود: در سال‌‏هاي قبل از انقلاب، مقدرات ما به عنوان يك كشور اسلامي، در دست استكبار و غرب بود ولي بحمدالله امروز ايران عظمت و قدرت پيدا كرده است. اگر اين نهضت و اين تفكر نبود آمريكا قبل از عراق و افغانستان به ايران حمله مي‌‏كرد.
آيت‌‏الله نوري همداني با عرض تسليت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) و بيان حديثي از ايشان اظهار داشت: هر مؤمن به سه چيز محتاج است: اول، توفيق الهي كه بدون آن هيچ كس به كمال نخواهد رسيد؛ انقلاب اسلامي نيز يك توفيق الهي است كه خداوند وسايل آن را فراهم كرد و به دست يك فقيه عادل واجد شرايط به پيروزي رساند.
وي ايمان به خداوند را دومين نياز انسان برشمرد و افزود: هركس در درون خود بايد يك واعظ داشته باشد و اين پند دهنده را مي‌‏توان در نتيجه ايمان به خدا به دست آورد. دشمنان هم كه امروزه در برابر مسلمانان جبهه مي‌‏گيرند، به دليل همين ايمان است و مي‌‏خواهند با راه‌‏هاي مختلفي چون مطرح‌‏كردن سكولاريسم، پلوراليسم و مانند آن عقيده مردم مسلمان را تضعيف كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيت‌‏الله نوري همداني سومين نياز انساني را نصيحت‌‏پذيري دانست و خاطرنشان كرد: انسان بايد روحيه نصيحت‌‏پذيري داشته باشد؛ اگر كسي از روي خيرخواهي او را نصيحت كرد، بپذيرد و در برابر حق تسليم باشد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005