Click for Amazing Phone Card








جمعه 18 دی 1383

حجاريان: معين مي‌تواند ادامه‌ مسير اصلاحات را طي كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي گفت: ادامه‌ي اصلاحات هرچند كند و با وجود بحران‌ها و مشكلات، خواستي است كه دكتر معين با تكيه بر عقل و خرد جمعي مي‌تواند آن را طي كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيد حجاريان روز جمعه 18 دي‌ماه طي سخناني در همايش انتخاباتي حاميان كانديداتوري دكتر معين، اين همايش را «اتفاق مباركي» دانست و با اشاره به اين‌كه نشست انتخاباتي تشكيل شده «نخستين بيعت با دكتر معين» محسوب مي‌شود، افزود: جلسه‌ي بيعت، زمان گفت‌وگو ميان بيعت‌گيرنده و بيعت‌شونده محسوب مي‌شود و در واقع توافقاتي ميان كانديداي ما يعني دكتر معين با ما يعني حاميان ايشان است و پايه اين توافقات، حتما برنامه انتخاباتي خواهد بود.

وي افزود: اسوه‌ي حسنه ما در اين مراسم پيامبر اكرم(ص) است كه در چندين موضع و عقبه از اصحابش بيعت گرفت.

حجاريان با بيان اين‌كه دكتر معين وارد عرصه‌اي پر از مشكلات و مصائب شده است، تاكيد كرد: ما با اذعان به اين مشكلات و به عنوان حاميان دكتر معين به ايشان اعلام مي‌كنيم كه خواستي جز حركت در جهت تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كه همان آرمان‌هاي اصلاحات دوم خرداد است، نداريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين تحليلگر در ادامه تاكيد كرد: حتما راه طي شده در 25 سال پس از انقلاب و 8 سال اصلاحات قابل انتقاد است و حتما ما در مدت باقي‌مانده تا انتخابات رياست جمهوري بايد نقد گذشته را پيشه كنيم و براي سوالات مردم پاسخ داشته باشيم.

عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت با استناد از حديثي گفت: عمل نكردن به تعهدات، مومن را از دايره‌ي ايمان خارج مي‌كند.

حجاريان در خاتمه تاكيد كرد: بررسي اصول حداقلي كه در شعارهاي كلي دكتر معين مطرح مي‌شود، بايد در دستور كار اصلاح‌طلبان تا زمان انتخابات باشد؛ چراكه هرچند در حال تهيه يك برنامه تفصيلي براي اداره‌ي كشور هستيم، اما مردم به اصول و برنامه‌هاي كلي و قابل تحقق توجه بيشتري مي‌كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20601

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجاريان: معين مي‌تواند ادامه‌ مسير اصلاحات را طي كند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005