Click for Amazing Phone Card








جمعه 18 دی 1383

عسكراولادي: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از همان اول تاكيد كردند چنانچه سطح نامزدهاي مطرح مطلوب نباشد در انتخابات شركت خواهد كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

حبيب‌الله عسكراولادي پيش‌بيني كرد كه مردم در انتخابات آينده رياست‌جمهوري مشاركت گسترده‌تر و فعال‌تري داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) عضو حزب موتلفه اسلامي، با اشاره به آنچه آن را شروع زودهنگام رقابتهاي انتخاباتي و حضور جريانها و تشكلهاي مختلف در آن مي‌ناميد، گفت: اين اقدام نشان مي‌دهد كه مردم براي اين انتخابات بيش از دوره‌هاي قبل اهميت قائلند.

عسكراولادي ادامه داد: با توجه به حضور فعال و شايسته مردم و شخصيت‌هاي برجسته كشور در 26 انتخابات گذشته از جمله هشت دوره انتخابات رياست‌جمهوري اميد مي‌رود اين انتخابات كه نهمين دوره است، به‌شكل شايسته‌تري شروع شود و به نتيجه برسد.

وي همچنين با پيش‌بيني برگزاري رقابت سالم ميان نامزدها، هر انتخاباتي را دانشگاهي براي جوانان و نسل آينده كه از آن تجربيات شايسته بدست مي‌آورند، دانست.

عسگراولادي كه با شبكه‌ي العالم گفت‌وگو مي‌كرد، در مورد علت تاخير هيات موتلفه درمعرفي نامزد خود، هماهنگي با تشكل‌ها و جريانهاي داخلي بمنظور تشويق مردم براي حضور بيشتر و بالاتر و تلاش براي معرفي فرد اصلح شمرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير كل پيشين حزب مؤتلفه‌ي اسلامي درخصوص احتمال حضور رئيس تشخيص مصلحت نظام در اين انتخابات، با اشاره به جايگاه كنوني و نقش ايشان در مشكل گشايي كشور گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از اركان نظام و انقلاب به شمار مي‌رود و ايشان از همان اول تاكيد كردند چنانچه نامزدهايي كه مطرح مي‌شوند در سطح مطلوبي نباشند و در صورت برنامه‌ريزي درست در انتخابات شركت خواهد كرد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005