Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 16 دی 1383

جمیله کدیور: اجماع در جبهه اصلاحات پیروزی را به دنبال خواهد آورد؛ هنوز زمان برای طرح کاندیداهای جدید وجود دارد، مهر

جمیله کدیور دبیر کل انجمن روزنامه نگاران زن گفت : اجماع در جبهه اصلاحات قطعا پیروزی را در اختیار دوستان اصلاح طلب قرار خواهد داد .
جمیله کدیور دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن در گفتگو با خبرنگار سیاسی مهر درخصوص کاندیداتوری کروبی و معین گفت : البته هنوززمان برای طرح کاندیداهای جدید وجود دارد ودوم اینکه منتظر هستیم تا برنامه کاندیداهای مطرح شده اعلام شود سپس بر اساس برنامه های اعلام شده از سوی کاندیداها اظهار نظر و به جمع بندی برسیم .

وی در خصوص اینکه کدامیک ازدوکاندیدای مطرح شده از سوی اصلاح طلبان شانس بیشتری درانجمن روزنامه نگاران زن دارند گفت:هر دوعزیز و مورد قبول جبهه اصلاحات هستند ولی باید برنامه های آنها را دید در واقع ما مبنا را برنامه این دو کاندیدا قرار داده ایم .

کدیور تصریح کرد:هنوز زمان ثبت نام کاندیداها اعلام نشده است و دوستان صرفا اعلام ورود درعرصه انتخابات کردند بنابراین تا زمان ثبت نام انتخاباتی فرصت برای اعلام نظر وجود دارد و باید تا آن زمان صبر کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن درخصوص اجماع جبهه اصلاحات گفت:رایزنی ها ادامه دارد و دوستان درصدد رسیدن به اجماع خواهند بود به دلیل اینکه این اجماع است که قطعا پیروزی را در اختیار دوستان اصلاح طلب قرار خواهد داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20593

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمیله کدیور: اجماع در جبهه اصلاحات پیروزی را به دنبال خواهد آورد؛ هنوز زمان برای طرح کاندیداهای جدید وجود دارد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005