Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 15 دی 1383

محسن رضايي: اگر برخي بزرگان، ديگران را در رودربايستي از صحنه خارج نكنند، انگيزه‌ي مردم براي مشاركت بالا مي‌رود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر برخي بزرگان سياسي كشور نخواهند براي حضور خود در عرصه، ديگران را در رودربايستي قرار داده و از صحنه خارج كنند، قطعا ملت در يك انتخابات رقابتي، حضور پرشوري خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محسن رضايي طي سخناني در جمع اعضاي شوراي مركزي سازمان دفاع از منافع ملي ايران و كميته‌ي سياسي ستاد رياست جمهوري اين سازمان، هم‌چنين جمعيت صالحان حضرت مهدي (عج)، انتخابات را يك مسووليت ملي و اسلامي عنوان كرد و در عين حال مشاركت در اين عرصه را انجام تكليف اجتماعي و الهي برشمرد.

وي با تاكيد بر اين‌كه بايد ايران را به عنوان خانه‌ي خود از همه‌ي ابعاد بسازيم تا هم خودمان به آن افتخار كنيم و هم حضرت مهدي (عج)، افزود: انقلاب باشكوه اسلامي ايران به معناي واقعي كلمه مردمي بود و در پيروزي آن تمام اقشار كشور نقش شاياني داشتند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين‌كه با پيروزي انقلاب اسلامي، مردم ثابت كردند، مي‌توانند اقدامات بي‌نظيري به انجام رسانند، يادآور شد: در اداره‌ي جنگ و آزادسازي پنج استان اشغالي مردم با تمام نيرو براي آزادسازي آن‌ها به صحنه آمدند.

اين فعال سياسي با تاكيد بر اين‌كه به اصولگرايي انقلابي معتقد است، گفت: بايد به اصول مردمي و اسلامي انقلاب برگرديم تا ملت و انقلاب در راس امور باشند و نه قدرت و جناح‌هاي سياسي.

رضايي تاكيد كرد: بايد اصلاحات سياسي در كشور صورت گيرد تا سياست و قدرت، نوكر و خدمتگزار مردم باشند، طي 15 سال گذشته قدرت‌طلبي و جناح‌بندي‌هاي سياسي جايگزين مردم شده و آسيب بزرگي به كشور و ملت وارد كرده است، لذا قدرت و سياست بايد مجددا به مردم برگردد، تا يك ايران اسلامي كه الگوي توسعه و شكوفايي است را بنا كنيم.

وي كه يك عضو از پنج كانديداي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي است، با بيان اين‌كه براي اداي يك وظيفه‌ي ملي به صحنه‌ي انتخابات قدم گذاشته‌ است، گفت: بستر و ابزار اين فعاليت ملي گروههاي سياسي است، اما من فقط به مردم و رهبر انقلاب تعهد خواهم داد و براي استحكام رابطه‌ي دولت و ملت تلاش خواهم كرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، سند چشم‌انداز 20 ساله را اولين اقدام براي ساختن خانه‌ي بزرگ ايران عنوان كرد و گفت: افق 20 ساله‌ي ايران در اين سند ترسيم شده است و از اين پس دوگانگي در كشور وجود نخواهد داشت.

رضايي افزود: با تصويب سند چشم‌انداز 20 ساله‌ بايد ايران پيشگام تمدن نويني در جهان اسلام باشد و بتواند در داخل رفاه و توسعه‌ي مردم را تامين نمايد و در سطح بين‌المللي تعاملات مثبت و سازنده‌اي را با ديگر كشورها در پيش بگيرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: هرچه مجلس و دولت به عنوان ابزار سخت‌افزاري تحقق برنامه‌هاي ملي به اين سند اعتقاد بيشتري داشته باشند و شايستگان به سر كار آيند، كمتر از 20 سال ما به اين چشم‌انداز خواهيم رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي بر انتخابات آتي رياست جمهوري اشاره كرد و با بيان اين‌كه انتخابات هميشه در ايران با فراز و نشيب روبه‌رو بوده است، ادامه داد: تا قبل از دوم خرداد 76 مشاركت مردم در عرصه‌هاي مختلف كم بود اما از اين تاريخ به بعد اين مشاركت اوج گرفت و مجددا در انتخابات شوراها تنزل پيدا كرد و خوشبختانه از آن پس مجددا اوج گرفته است. لذا اگر جناح‌هاي سياسي در انتخابات رياست جمهوري نهم خود را به مردم تحميل نكنند و فضا براي يك رقابت دوستانه باز باشد و برخي بزرگان براي اين‌كه خودشان در عرصه حضور داشته باشند، ديگران را در رودربايستي از صحنه خارج نكنند، قطعا مردم با انگيزه‌ي بالا به پاي صندوق‌هاي راي خواهند آمد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، يكي از مشكلات انتخابات را در اين مقطع زماني، انتقال پيام و اهداف و برنامه‌ها به مردم عنوان كرد و در پايان افزود: از آن‌جا كه بنده براي انتقال اهداف و برنامه‌هاي خود هيچ نشريه و تريبون خاصي ندارم، از همه‌ي گروهها، احزاب، اشخاص و مطبوعات مي‌خواهم افكار و برنامه‌هاي من را نقد كنند تا گامي براي آگاهي خشي و برگزاري انتخابات پرشور و رقابتي برداشته شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20589

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: اگر برخي بزرگان، ديگران را در رودربايستي از صحنه خارج نكنند، انگيزه‌ي مردم براي مشاركت بالا مي‌رود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005