Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 10 دی 1383

لاريجاني: افراط نسبت به هاشمي رفسنجاني يادگار جريان دوم خرداد است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: يكي از نقاط قوت انتخابات در ايران داشتن قواعد مدني مناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني طي سخناني در جمع خبرنگاران در همايش سراسري مسوولان ستاد‌هاي دهه‌ي فجر انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي در مورد صحبت‌هاي يكي از نمايندگان مجلس كه در انتقاد به سياست‌هاي كارگزاران و هاشمي و تاثير آن بر انتخابات اظهاراتي را در نطق خود آورده بود، گفت: همه‌ي ما قبول داريم كه هاشمي رفسنجاني يك شخصيت مهم در انقلاب و كسي است كه قبل و بعد از انقلاب نقش بسيار مهمي در بروز و ظهور انقلاب داشته و در دوران خدمت‌گزاري خودش نيز تا به امروز به صورت فعال خدمت كرده است. ما بايد حريم همه‌ي افراد را حفظ كنيم.

وي با اعتقاد بر اين كه حركت‌هاي اين‌چنيني و افراط نسبت به هاشمي رفسنجاني يادگار جريان دوم خرداد و قبل از مجلس ششم است، شرايط كانديداتوري هاشمي در انتخابات مجلس ششم را يادآور شد و ادامه داد: مباحثي مانند عاليجناب سرخ پوش را مطرح كردند، تا يك ماه قبل از برگزاري انتخابات مجلس ششم هاشمي رفسنجاني فرد بسيار جالبي بود ولي به محض كانديدا شدن اتهامات زيادي به وي وارد شد؛ اينگونه حركات خوب نيست و صحنه‌ي انتخابات نبايد به اينگونه صحبت‌ها كشيده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني با بيان اين كه يكي از نقاط قوت انتخابات در ايران داشتن قواعد مدني مناسب است، از آن به عنوان يكي از دستاورد‌هاي انقلاب ياد و تاكيد كرد كه انتخابات بايد با اخلاق همراه باشد و افزود: سعي ما و همه‌ي رسانه‌ها بايد اين باشد كه اجازه ندهيم با ايجاد چنين فضاي تخريبي، اختلاف ايجاد شود. بعضي سياسيون به اين اختلافات دامن مي‌زنند و مي‌گويند بين هاشمي رفسنجاني با اصولگرايان اختلاف وجود دارد، اين كار صحيح نيست و واقعيت ندارد. همه قدر ايشان را مي‌دانند و ايشان نيز قدر جريان اصولگرا را مي‌داند.

لاريجاني در پاسخ به سوال خبرنگاري از صحت اخباري مبني وارد شدن رضايي و توكلي به طور مستقل در انتخابات و اين كه وي و ولايتي دو كانديداي اصلي شوراي هماهنگي هستند، پرسيد، گفت: اين حرف‌ها حرف‌هاي دقيقي نيست، من اين‌ها و حرف‌هاي ديگري را نيز شنيده‌ام، به نظر من بايد فضا براي انتخابات فراهم شود، اين امري مثبت و نشاندهنده رفتار دموكراتيك در انتخابات است. وقت زياد است. پنج شش ماه به انتخابات مانده، بايد اجازه داد فضا شكل بگيرد، عجله نكنيد، اصولگرايان حتما با رايزني همه‌ي جريان‌هايشان به تصميم‌گيري مورد نظر خود مي‌رسد. به تشكل اصولگرا وابسته‌ام و از تصميم آن‌ها حمايت مي‌كنم تا نقصي در كار آن‌ها بوجود نيايد.

وي در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد كانديداي اصولگرايان چه موقع مشخص مي‌شود، تاكيد كرد كه كانديداي اصولگرايان مشخص خواهد شد و با بيان اين كه در جريان دوم خرداد نيز با وجود افرادي مانند مهرعليزاده، كروبي، معين و چند نفر ديگر تكثر وجود دارد، خاطرنشان كرد: اصولگرايان اجماع پيدا مي‌كنند، عجله نكنيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20562

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: افراط نسبت به هاشمي رفسنجاني يادگار جريان دوم خرداد است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005