Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 8 دی 1383

موسوي بجنوردي عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز: دليل حمايت محافظه‌‏كاران از كروبي، پاي‌‏بندي او به ارزش هاست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز گفت: مخالفت‌‏هايي كه در دوران رياست كروبي در مجلس با او شد، به دليل مسائل سياسي و جناحي بود، اما تأييد او از سوي جناح راست براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري، به خاطر پايبندي او به ارزش‌‏هاي انقلاب است.

محمد موسوي بجنوردي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"‌‏، گفت : كروبي فرزند انقلاب است و به خاطر اعتقادش به انقلاب، زنداني و تبعيد شده است و از افراد مورد علاقه حضرت امام بوده است كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه‌‏هاي مختلف فعاليت كرده و موفق هم بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين مطلب كه حمايت ما از كروبي به دليل مسائل حزبي و خطي نيست، افزود: اگر كسي نخواهد به صورت حزبي با مسائل برخورد كند و اصول‌‏گرا باشد، قطعاً كروبي را به خاطر تدين و تقيدش به انقلاب و خط امام(ره) تأييد خواهد كرد، چرا كه اگر كروبي مديريت جامعه را به دست گيرد، قطعاً درخط حضرت امام حركت خواهد كرد.
وي با بيان اين مطلب كه از پشت پرده خبر ندارم، گفت: احتمال مي‌‏دهم كه دليل حمايت جناح راست از كروبي پايبندي او به مسائل ارزشي است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20559

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'موسوي بجنوردي عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز: دليل حمايت محافظه‌‏كاران از كروبي، پاي‌‏بندي او به ارزش هاست، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005