Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 8 دی 1383

سخنگوي ستاد انتخابات كارگزاران: تحولات اخير احتمال شركت هاشمي در انتخابات را پررنگ‌تر كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
سخنگوي ستاد انتخابات كارگزاران اعلام كرد: با توجه به تحولات چند روز اخير احتمال حضور كانديداي كارگزاران (هاشمي) در انتخابات رياست جمهور نهم پررنگ‌تر شد.

اين عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نشست اخير اعضاي شوراي مركزي اين تشكل سياسي اشاره كرد و با بيان اين‌كه بعد از اين جلسه ستاد انتخاباتي حزب كارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري آينده نيز رسما تشكيل شد، تصريح كرد: در اين جلسه با توجه به اسلامي بودن نظام جمهوري اسلامي مقرر شد به احزاب توصيه شود تا در بحث فعاليت‌هاي انتخاباتي با رعايت اخلاق اسلامي، از تخريب يكديگر پرهيز كرده و صرفا برنامه‌هايشان را بيان كنند.

وي افزود: توصيه به مديران رسانه‌هاي ملي در جهت حركت نكردن در مسيري كه اين رسانه‌ي ملي را به رسانه‌ي اختصاصي يك كانديدا يا جريان تبديل كند نيز از ديگر محورهاي مورد تاكيد اعضاي شوراي مركزي كارگزاران در جلسه‌ي اخير بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي ستاد انتخابات كارگزاران در ادامه با تاكيد بر اين‌كه انتخابات رياست جمهوري برنامه‌محور است، افزود: در اين انتخابات شايسته است كانديداها به ارايه‌ي برنامه‌هاي خود بپردازند تا مردم از بين آن‌ها بهترين گزينه را انتخاب كنند.

وي با تاكيد بر مشي تشكيل متبوعش در شركت در تمامي انتخابات‌ برگزار شده در نظام جمهوري اسلامي گفت: در انتخابات رياست جمهوري نهم نيز تمام تلاش حزب بر جلب مشاركت حداكثري مردم استوار خواهد بود.

وي افزود: حزب كارگزاران يكي از تشكل‌هاي ائتلاف نهم براي فرداي نهم مي‌باشد و فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را از طريق گروههاي عضو در اين ائتلاف پي‌گيري مي‌كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20558

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي ستاد انتخابات كارگزاران: تحولات اخير احتمال شركت هاشمي در انتخابات را پررنگ‌تر كرد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005