Click for Amazing Phone Card








شنبه 5 دی 1383

مجاهدین انقلاب اسلامی به سوی کاندیداتوری موسوی خوئینی ها می روند، مهر

* موسوی خو یینی ها به جمع کاندیداها کشیده می شود

* هاشمی همچنان بر وارد نشدن به عرصه انتخابات تاکید دارد
--------------------

یک منبع آگاه اعلام کرد: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به سوی کاندیداتوری موسوی خوئینی ها می رود .

یکی ازفعالان سیاسی دوم خردادیی درعرصه انتخابات به خبرنگار سیاسی مهرگفت: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی درحال تغییر گرایش خود به سوی موسوی خوئینی ها است و این سازمان که تا چندی پیش همگام و همسو با جبهه مشارکت از نامزدی معین حمایت می کرد در یک چرخش ناگهانی به سوی موسوی خوئینی ها متمایل شده است .

یک منبع آگاه هم امروزبه خبرنگار سیاسی مهرگفت:بعید است که هاشمی دیگر وارد عرصه انتخابات شود و این مسئله را وی شخصا قبل از خطبه های نماز جمعه دیروز تهران از زبان هاشمی شنیده است .

اعلام حضور احتمالى اکبرهاشمى رفسنجانى درعرصه انتخابات ریاست جمهورى و از سوی دیگرانتشار برخی خبرها درباره عدم حضورهاشمی رفسنجانی وتاکید وی براینکه سخن مرد یکی است ، گرایش سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به سوی موسوی خوئینی ها ، سخن علی لاریجانی مبنی بر اینکه اگر هاشمی بیاید ازکاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انصراف خواهد داد ، حمایت مجمع روحانیون مبارز از کروبی ، حمایت مشارکت از معین، انتخابات ریاست جمهوری نهم را وارد مرحله جدیدی کرده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما یک مسئله اساسی همچنان در دو جناح مطرح کشور وجود دارد و آن فاصله زمانی هر دوجناح برای رسیدن به کاندیدای واحد است چه بسا این امکان وجود دارد که در دقیقه نود تکلیف کاندیداهای نهایی روشن شود و اشخاصی وارد عرصه شوند که همه معادلات را به هم بریزند اما این مسئله مشهود است که اخبار حضور احتمالى اشخاص واکنش هاى متفاوتى را در بین دو جناح اصلی برانگیخته است .

به هرحال وقایع انتخابات ریاست جمهورى به گونه اى درحال رقم خوردن است که برهرانتظاری خط بطلان می کشد و نگاه ها را به روزهای آخرمی کشاند،حرکتی که ناشی از سیاست حمایت های سکوتی و چراغ خاموش حرکت کردن گروه های سیاسی است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20542

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجاهدین انقلاب اسلامی به سوی کاندیداتوری موسوی خوئینی ها می روند، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005