Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 آذر 1383

شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز كانديداتوري مهدي كروبي را تصويب كرد، فارس

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با تاكيد بر اينكه حمايت از كانديداتوري آقاي كروبي برخلاف اخبار موجود، مورد وفاق تمام اعضاي مجمع است، گفت: بر اساس مصوبه شب گذشته شوراي مركزي، كانديداي مجمع روحانيون مبارز - با فرض پذيرش از سوي آقاي كروبي - ايشان خواهند بود.

محمد مقدم در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به جلسه يكشنبه شب اعضاي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز تصريح كرد: داشتن كانديدا در انتخابات رياست جمهوري از ديگر مصوبات جلسه است.
وي بيان داشت: آقاي كروبي تا اين لحظه تصميم قطعي خود را اعلام نكردند و اكنون در حال مطالعه و رايزني با شخصيتها و گروه‌هاي سياسي هستند و زماني كه به نتيجه قطعي برسند آن را در زمان مناسب اعلام خواهند كرد.
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در ادامه با اعلام اينكه مجمع مي‌كوشد كه ميان گروه‌هاي اصلاح‌طلب اجماع به وجود آورد، افزود: در صورت عدم توفيق، از هر كانديدايي كه وارد عرصه انتخابات شده و زمينه‌ساز مشاركت شود، استقبال مي‌كنيم.
وي افزود: مجمع روحانيون مبارز در صورت به اجماع نرسيدن جبهه اصلاحات، كانديداي مورد نظر خود را در انتخابات رياست جمهوري خواهد داشت.
مقدم با بيان اينكه مجمع با حفظ حرمت و احترام به هر كانديدايي كه در انتخابات حضور يابد، طبعاً در جهت تعيين كانديداي خود در جاي مناسب و به فرض پذيرش از سوي آقاي كروبي دبير كل مجمع روحانيون مبارز اقدام خواهد كرد، افزود: حضور جدي و فعال مجمع در انتخابات رياست جمهوري از مصوبات جلسه ديشب بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در ادامه وجود تعدد كانديداها را در جبهه اصلاحات در صورت به اجماع نرسيدن، بدون مشكل دانست و ادامه داد: اگر تلاش در جهت اجماع بر روي كانديداي مشخص باشد، مثبت‌تر است اما وجود تعدد نيز مشكلي به وجود نمي‌آورد و عرصه، عرصه رقابت است و اين مردم و جامعه هستند كه تصميم خواهند گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20528

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز كانديداتوري مهدي كروبي را تصويب كرد، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005