Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 آذر 1383

جمع‌بندي اصولگرايان: به جزولايتي، لاريجاني، رضايي، توكلي و احمدي نژادكسي مطرح نيست؛ رفسنجاني نمي‌آيد و فرد مورد نظرش را اعلام كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي


نمايش عكس با ابعاد بزرگتر
عضو كميته انتخابات شوراي هماهنگي نيروهاي خط امام و رهبري و رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس، جمع‌بندي جلسه‌ي امروز اين شورا را در گفت وگو با خبرنگار ايسنا ارائه كرد.

*** عدم حضور احمدي نژاد

محمدرضا باهنر، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشحجويان ايران با اشاره به همايش بزرگ انتخاباتي اصولگرايان و عدم حضور احمدي‌نژاد در اين جلسه گفت: احمدي نژاد در تماسي كه با ما داشت اعلام كرد كه من هنوز در هيچ كجا اعلام نكرده و نپذيرفته‌ام كه به عرصه انتخابات وارد شود يا نه! ديگران صحبت كردند اما من اظهارنظر خاصي دراين خصوص نكرده‌ام و الان هم اين مسئله را زود دانسته‌اند و مشغله اجرايي‌شان را مورد تاكيد قرار دادند.

باهنر ادامه داد: احمدي‌نژاد به دليل اينكه هنوز مسئله كانديداتوري در انتخابات را به طور رسمي در هيچ كجا اعلام نكرده است از شركت در جلسه‌ي امروز اصولگرايان امتناع كرد.

*** تبليغات زودرس نبود

وي برگزاري اين نوع همايش‌ها و اظهارنظر افراد مطرح براي كانديداتوري رياست جمهوري را تبليغات زود هنگام ندانست و با اشاره به شروع بحث انتخابات رياست جمهوري در رسانه‌ها و مطبوعات و محافل سياسي گفت: از يك زاويه اعلام كانديداتوري افراد به نوعي تبليغات محسوب مي‌شود و با توجه به اينكه بحث پيرامون انتخابات رياست جمهوري زود شروع مي‌شود، ما هم از جايگاه نقطه نظر خود اقدام به برگزاري اين همايش كرديم.

*** سخنان ولايتي، لاريجاني، رضايي و توكلي

رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به صحبت‌هاي چهار فرد مطرح براي كانديداتوري رياست جمهوري و حمايت نيروهاي اصولگرا از آنها گفت: بعضي از آقايان درباره انتخابات رياست جمهوري و برخي بحث‌هاي خاص خود را كردند.

*** غير از پنج نفر اعلام شده، فرد ديگري مطرح نيست

باهنر در پاسخ به اين سئوال كه به غير از اين پنج نفر صحبت از كانديداتوري ديگري از سوي اصولگرايان مطرح است يا نه؟ گفت: علي‌الظاهر فرد خاص ديگري مطرح نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

*** هاشمي رفسنجاني قاطعانه گفتند كه من نيستم

نايب رئيس مجلس در پاسخ به اين كه آيا برخي كانديداهاي مطرح، آمدن خود به اين مرحله را منوط به عدم حضور هاشمي‌رفسنجاني دانسته‌اند و در جلسه امروز درباره حضور و يا عدم حضور هاشمي‌رفسنجاني بحث و بررسي شده است؟ اظهار داشت: ما هر زماني كه خودمان و دوستانمان از جمله خود من با هاشمي‌رفسنجاني صحبت كرديم و از ايشان در اين باره سئوال كرديم قاطعانه گفتند كه من نيستم و حتي از ايشان سئوال كرديم كه اگر شما نباشيد نظرتان برروي چه كسي است؟ ايشان فرد مورد نظر خودشان را به ما اعلام كردند، بنابراين هاشمي‌رفسنجاني در ليست بررسي اصولگرايان نيستند.

وي درباره فرد اعلام شده از سوي هاشمي‌رفسنجاني گفت: اين مسئله را بايد خود ايشان قاطعانه بگويند، اما بالاخره اين فرد بيگانه نيست.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005