Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 24 آذر 1383

دبيرکل مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي: ما در جبهه اصلاحات، اول از انتخابات‌‏آزاد و دوم از وحدت‌‏نظر حمايت مي‌‏كنيم، ايلنا

گذر از تنگناهايي كه كشور در آن است، در گرو مشاركت گسترده مردم و آزادي انتخابات است

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: ما در گام اول از انتخابات آزاد و در گام دوم از وحدت نظر در جبهه اصلاحات حمايت مي‌‏كنيم.

يدالله اسلامي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا"، گفت: بحث ما حول محور لزوم برگزاري انتخابات آزاد و فراهم كردن شرايط براي مشاركت حداكثري مردم است تا همه كساني كه توان رقابت را در خود مي بينند، بتوانند در عرصه انتخابات وارد شوند.
وي تصريح كرد: به اعتقاد ما همه گروه ها بايد داراي رسانه مستقل باشند و از طريق رسانه جمعي با مردم ارتباط برقرار كنند.
اسلامي افزود: واگذاري بخشي از رسانه هاي ملي به افراد و احزاب براي طرح و بيان ديدگاه هاي خود و همچنين ايجاد زمينه و شرايط براي اجراي تعهداتي كه اين افراد به مردم مي‌‏دهند و بر آن اساس مردم را به پاي صندوق هاي راي مي‌‏كشانند، مي‌‏تواند موجب افزايش مشاركت مردم شود.
نمايتده اسبق مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در شرايطي كه امكان برگزاري انتخابات آزاد با حضور همه گروه ها فراهم شود، جبهه اصلاح‌‏طلبان بايد يك هماهنگي و وحدت دروني را براي رسيدن به يك فرد در درون خودشان ايجاد كنند.
اسلامي اظهار داشت: براي رسيدن به وحدت نظر در جبهه اصلاح طلبان، راه‌‏هاي مشترك جمعي كه از پشتوانه نظري و عملي برخوردار باشد را جستجو مي‌‏كنيم و معتقديم به لحاظ تئوريك و عملي، امكان دستيابي به چنين توافقي در جبهه اصلاح طلبان وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: لازمه تداوم جريان اصلاح طلبي و تلاش براي تامين حقوق عمومي و رسيدن به يك مردم سالاري و گذر از تنگناهايي كه كشور در آن است، در گرو مشاركت گسترده مردم و آزادي انتخابات است.
مدير مسئول روزنامه توقيف شده " فتح" افزود: اگر همه گروه‌‏ها و رسانه‌‏هاي مستقل خواهان برگزاري انتخابات آزاد باشند، عواملي كه ايجاد مانع مي‌‏كنند به ناگريز تسليم راي مردم خواهند شد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005