Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 آذر 1383

بهزاد نبوي: كانديداي ما و مشاركت دكتر معين است ولي در صورت وفاق جبهه‌ي اصلاحات، نتيجه‌ي آن را مي‌پذيريم، ايسنا

شكست اصلاحات زماني است كه مردم به ضداصلاحات رو آوردند

خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس سياسي

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: از حضور هر فردي كه در صورت رييس‌جمهور شدن تبديل به تداركاتچي نشود، استقبال مي‌كنيم حتي اگر به لحاظ فكري ديدگاههايش با ما متفاوت باشد، اما اين استقبال به معني نامزدي آن فرد از سوي ما نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بهزاد نبوي طي سخناني در جمع اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي شاخه‌ي خراسان و برخي از فعالان سياسي در مشهد افزود: ما (سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران) و جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي، دكتر معين را بعنوان نامزد اصلح پذيرفته‌ايم ولي در صورت وفاق بر روي يك فرد واجد شرايط، در جبهه‌ي اصلاحات، نتيجه‌ي آن وفاق را مي‌پذيريم.

وي با تاكيد بر اين كه اجماع بر روي كسي را قبول داريم كه احتمال رأي آوري بالايي داشته باشد، ادامه داد: دليل ندارد روي كسي اجماع كنيم كه احتمال رأي آوري نداشته باشد. به همين دليل به دنبال مهندس موسوي بوديم زيرا اگر وارد صحنه مي‌شد، حتي مي‌توانست بخشي از رأي مخالفان اصلاحات را هم كسب كند.

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در ادامه يادآور شد: حسن مهندس موسوي اين بود كه علاوه بر وجود اجماع در موردش، در شرايط شركت 50 درصدي مردم در انتخابات، احتمال بسيار زياد رأي آوري داشت و به همين دليل حاضريم در مورد افراد ديگري كه چنين خصوصيتي داشته باشند، اجماع كنيم.

نبوي افزود: ما (سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران) يك سازمان قانوني و اصلاح‌طلب هستيم كه نوع مبارزه‌ي ما از نوع مبارزه‌ي پارلمانتاريستي است و به همين دليل در انتخابات شركت مي‌كنيم و در انتخابات دوره‌ي نهم رياست‌جمهوري نيز تلاش مي‌كنيم كه استبداد حاكم نشود و يا به عبارتي، سناريوي انتخاب تداركاتچي به جاي رييس قوه، عملي نشود.

وي درباره‌ي شرايط شركت در انتخابات يادآور شد: در بيانيه‌ي خردادماه سال 1383 حضور در انتخابات را تاييد كرديم ولي شركت ما در گرو روند انتخابات است. اگر انتخابات آزاد، عادلانه و رقابتي باشد در آن شركت خواهيم كرد و در غيراينصورت حتي ممكن است تا مرحله‌ي تحريم انتخابات هم پيش برويم.

وي ميزان رأي نماينده‌ي اول مردم تهران در مجلس هفتم را مورد توجه قرار داد و در اين‌باره گفت: راي وي مشخص كرد كه تعداد آراي مخالفان اصلاحات با احتساب رشد جمعيت بالا نرفته است و همان رأي دوره‌ي ششم است و افت رأي اصلاح طلبان، به دليل نااميدي مردم از تحقق شعارهاي اصلاحي با ساز و كارهاي كنوني است نه دلبستگي آنان به ضد اصلاحات.

نبوي ادامه داد: شكست اصلاحات زماني است كه مردم به ضداصلاحات و مخالفان اصلاحات رو بياورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان درباره‌ي اجراي الگوي چيني گفت: طيف مخالفان اصلاحات در اين چند ماه نشان داد كه امكان و توان اجراي الگوي چيني را هم ندارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20521

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهزاد نبوي: كانديداي ما و مشاركت دكتر معين است ولي در صورت وفاق جبهه‌ي اصلاحات، نتيجه‌ي آن را مي‌پذيريم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005